Wednesday, February 20, 2019

Panka ei saa usaldada

. „Pangas on selline kord, et kui keegi peale telleri kellegi kontot niisama vahib, siis ta lastakse lahti," ütles Mõis. „Aga kui midagi anomaalset on, siis raamatupidajad ikka peaksid seda märkama."

Mitme panga omanikeks on endised KGB-lased.

Pangakonto tuleb sulgeda ja hakata rahaühistu liikmeks. 
Eurode asemel kasutada Seto Krooni ja Eesti Veksleid.


Andro Roos : " Niikaua kuni eksisteerib riigiväline intressiga keskpank ja tema raha, seni ei saa olla ka vaba turumajandust ega tõhusust."

2 comments:

elektritsaabtasuta.blogspot.com said...

Andro Roos : " Niikaua kuni eksisteerib riigiväline intressiga keskpank ja tema raha, seni ei saa olla ka vaba turumajandust ega tõhusust."

elektritsaabtasuta.blogspot.com said...

Traagiline oli siis, kui selgus, et mulle müüdi panga omanduses olev uppunud auto.
Kui saadi aru, et lähen kohtusse, kutsuti panka ja selgitati, et hädasti on vaja minu huvides ja kahju kompenseerimiseks sõiduk vormistada minu omandiks- kõik laheneb. Teeme liisingu asemel väikelaenu.
Ma ei jaganud ära.
Nad kaotasid liisingueseme ja kuna olin teades puudustest võtnud eseme oma omandisse- pole neil enam mingit vastutust.
Kohus leidis, et nii mulle uue auto pähe uppunu müüa on igati seaduslik.
Traagiline oli- kasutada ei saa, kuid maksta tuleb.