Wednesday, August 22, 2012

Oleks vaja raamatut puude väest ja nende kallistamisest.

Ses küsimuses pöördusin Janno Seedri poole.
https://www.facebook.com/janno.seeder

Lugupeetud Janno Seeder,kas te võiksite,oskaksite,tahaksite või teate vihjata...eestlased kallistavad tammepuud aga kusagil pole kirjas see nii sama targalt kuis hiinlastel on kirjas nende vana Hiina kultuur...ma leian,et hädasti oleks tarvis kirja panna tammepuu kallistamisest tulev väge ja ära seletada miks puud annavad inimestele jõudu ja kosutust.Kas see on juba kusagil kirjas? Kuku saates sellest räägiti aga Hiina tarkuste järgi on asi lahti seletamata...mina tean ise niipallju,et taevane energia koguneb puulehtede kaudu puusse ja kui inimene paneb selja vastu puud siis ta saab sealt väe...no oleks hea kui keegi hea sõnapruugiga paneks asja ilusasti kirja...
http://podcast.kuku.ee/2012/08/04/ilmaparandaja-2012-08-04/

podcast.kuku.ee
Inimeste loodud tehisühiskond on kauge normaalsusest. Inimeste loodud tehisühiskond on nii kaugele ära liikunud loodusest, et igasugust NORMAALSET eksistentsi nimetatakse meie ajal kas alternatiiviks, ökoks või mahedaks. Tegelikult on see kõik lihtsalt NORMAALNE elu, nagu inimeste elu peakski olema.
2 ·  ·  ·  · See Friendship
elektritsaabtasuta.blogspot

.com/2011/09/
juhan-luiga-mottedsuurest-taost.htm
l
11 hours ago · 



  • Brendan Sullivan Minu tammepuu kallistamise kogemus

    Mina võin vabalt rääkida oma kogemusest sest omal ajal käisin New Age liikumise klubi õhtutel ja sealt sain vabalt suhtlemise pisiku:)) Kunagi ammu nägin telekast,et pika habemega mees rääkis hiitest ja s

    oovitas kallistada tammepuud.Oli talvine aeg,istusin maal saunas ja higistasin,lükkasin sauna ukse valla,ümberringi oli kohev ja paks lumi,jooksin tammepuu juurde ja võtsin ümbert kinni.Tunne oli umbes sama kui oleks kallistanud kallimat,n.n. sipelgad jooksid üle selja,kergendustunne ja samas täitusin imelise väega. Suvel võtsin noore tammepuu oksast kinni ja sama lugu...Siis ma olin mittesuitsetaja ja tundlik. Ka nüüd kus ma suitsetan ja mu tundlikkus on vilets ma aeg ajalt bussipeatuses panen selja vastu tammepuud ja ikka tunnen seda sama mõnusat tunnet,pingelangust ja joovastust.Kas see on vaid esesesugestioon? Ei,vaevalt,sest miks ma ei saa sellist tunnet kui panen selja vastu seina?:)) Hiinlastel on ju kõik need tarkused kirjas.Nemad teavad mis on Chi jpms. Oleks tore kui keegi paneks kirja tammepuu kallistamise sama targalt nii kuis hiinlastel on Vana Hiina kõrgkultuur talletatud ja edasi antud põlvest põlve.

    Minule, keda mu armas eesti soost ema toitis mind rammusa emapiimaga ja isa kes oli tugev kui vanakurat ise, andsid mulle eluülesandeks päästa eesti rahvus orjusest,väljasuremisest,n


  • ing panna kosuma ja õitsele meie rahvus.Nagu näete ei ole mu blogil blogi pidaja nime,see on sellepärast,et ma ei teeni kuulsust ega aja taga kasumit-mul on isetu armastus meie rahvuse vastu,ma pean isetult teenima meie rahvust.
    Mina oma elus kogutud teadmiste ja läbielatu põhjal defineerisin eestlase sedasi:
    Eestlane on inimene kes elab Eestimaal metsa serval omas tarekeses ja religiooniks on
    taarausk-maausk, ta kallistab tammepuud,saab sellest väe ja moraali,ning mütoloogia.

    Kas olete kogenud sellist imelist asja meie Üld Laulu ja Tantsupeol kus tantsitakse seda päikeseketta tantsu,kus shamaani trummi põrinal rahvas ringis liigub ja sealt kiirgab väga imelist väge,mis on nii õnnistav ja meeli köitev,et paneb tuksuma ka iga kivisema südame...minu kallis isa ütles,et see ongi Eesti asi...

    See mille peale sa mõtled selle peale sa kulutad oma eluenergia...
    Mõelge teiegi kaasa kuis defineerida meie rahvust.
    Mõelgem ja defineerigem eesti rahvus,mõelgem selle peale
    milleks kulutada oma eluenergiat...Kui defineerida eesti rahvus siis peale seda on käki tegu lahendada mistahes majandus probleeme sest eestlaste arv on ligilähedane ühele korporatsioonile-Eesti juhtimine võrdub korporatsiooni juhtimisega...
    Miks defineerida rahvust geograafilise asupaiga järgi?

    Vaat,on selline lugu,et igal maalapil siin maakeral maa eraldab erinevaid peenenergiad ja see kujundab inimeste käitumismalle.
    Inimene kes pole saastunud parfümeeriast ja kosmeetikast s.o. pole tehtud tuimaks kosmeetikast jms. keemiast,ja tubakast narkotsist s.o. tegemist on inimesega aga mitte zombiga kes teenib apteeki ja narkodiilereid jne. inimene kes on tundlik, see tunneb tammepuu kallistamisest õnne ja saab sellest väge.Tema puhul saab rääkida kultuurist ja rahvusest.Linna inimeste puhul rahvusest rääkida ei saa sest linnlased on rahvuseta apteegi ja äride zombid,zombid kes orjavad rahamaailma igal võimalusel...
    Hiinlasi on palju tänu sellele,et Tao usk on maalähedane ja hoiab inimesi kooskõlas loodusega.
    Inimsööjatele s.o. pankuritele ja neile kes püüavad inimmasse muuta tarbijaiks on vastukarva kui inimesed elavad loodusega kooskõlas...sest inimene kes elab loodusega kooskõlas on vähem manipuleeritav jne.
    11 hours ago ·  · 1



  • Janno Seeder Ma ei tea küll ühtegi eesti keelset raamatut, kus põhjalikult kirjeldataks puude energeetikat ja seda, kuidas puudega suhelda.
    Info käib küll erinevatest raa,atutest läbi, aga sellist koguteost ei tea.

    3 hours ago · 

  • Aada Alliku · Friends with Enn Kaljo and 2 others
    Argo Moor "Hingepuu"
    about an hour ago ·  · 2

  • Brendan Sullivan Kas seal siis puudest saadav vägi on lahti seletatud sama targalt nii kuis idamaade tarkused on detailselt ära seletatud ?

  • Aada Alliku · Friends with Enn Kaljo and 2 others
    See on raamat eestlaste suhtumisest puudesse, vanadest müütidest, kommetest ja suhetest puudega, usust, uskumustest. Puude väega seotud küsimusele peaks sealt vastuse saama küll. :)
    about an hour ago ·  · 1

  • Brendan Sullivan 
    Küllap seal on see kirjas nii kuis asju näevad lääne inimesed aga ma otsin inimest kes selle asja võtaks käsile ja kirja paneks nii kuis on need asjad lahti seletatud vana hiina kultuuri järgi.Noh need peenenergiad,chi,peen vibratsioonid jp...See More
    about an hour ago ·  · 1

  • Brendan Sullivan 
    Kas saate aru miks on vaja sellist uut raamatut? Meie tulevik sõltub meie lastest aga paraku meie lapsed kasvatatakse sigadeks!!! http://


  • elektritsaabtasuta.blogspot
    .ie/2012/08/telekalapsed-on-sionistide-globalistide.html Tegelikul
    t on vaja selliseid mitmeid raamatuid ja filme sest illuminaadid-globalistid ei maga ja nad pööravad maailma sealaudaks...tõsijutt. Vaadake mida teeb peasuuna meedia ja Hollywoodi propaganda masin,multikulti jne. See on jube!
    m
    Lapsed meisterdavad endile elektrituulikuid ja päikesepaneele sest peale tasuvus...See More
    55 minutes ago · Edited ·  · 



  • Brendan Sullivan Aada ja Merje,ma saadaks teile sõbra kutse aga mul on veel jäänud 23 päeva ajani mil saan uuesti saata sõbra kutseid:)
    52 minutes ago · 

  • Kaisa Kask · Friends with Janno Seeder

    Ma saan aru, et Janno, Sulle tehti pakkumine ja miks mitte see töö ette võtta. Ka mina olen tundnud erinevate puude mõju ning oleks tõesti hea selgitada ja lahti rääkida erinevate puude väest, kuid lähtuda isiksusest ja 5 elemendi seosest. ...See More
    45 minutes ago ·  · 1

  • Kaisa Kask · Friends with Janno Seeder
    Arvan, et Janno oleks tõesti õige inimene koos Siretiga asja lähemalt uurima.
    44 minutes ago ·  · 1

  • Ave-Maria Seimar · Friends with Janno Seeder
    Küsimus ei ole vist ainult tammedes vaid puude energiast yldse. Mina mäletan, et Janno ja Siret on oma loengutes puudest rääkinud. Käsitlenud negatiivselt ja positiivselt mõjuvaid puid piisavas ja arusaadavas mahus. Sama hästi võib soovitada hakata kirjutama raamatut, millise inimesega võib kallistada ja millisega mitte olenemata veinisest peast või suitsetatud sigarite kogusest.:)
    35 minutes ago ·  · 1

  • Brendan Sullivan Ave-Maria,muidugi, ma mäletan aega mil ma ei suitsetanud ja olin väga sensitiivne. Ühel peol tõmbasin ühe suitsu ja õhtul kui hakkasin naisega täiskasvanute asja ajama siis ma jätsin asja pooleli sest mu kürb oli tundetu selle suitsu tagajärjel. Need vahekorrad mis ma olen olnud suitsetaja on olnud väga jamad sest selles pole olnud ilu ega õiget mõnu,rääkimata armastusest.
    29 minutes ago · 

  • Ave-Maria Seimar · Friends with Janno Seeder
    Tammed siin vist enam ei aita.
    24 minutes ago · 

  • Brendan Sullivan Kaisa,sa räägid väga asjalikku juttu. Mina usun,et maailma päästab Vana Hiina kultuur. Asjad on maailmas ikka tõepoolest väga räbalad.Palun lugege seda lugu:Arstirohi IMF-i ja inflatsiooni,ning ESM-i vastu on leitud.http://


  • elektritsaabtasuta.blogspot
    .ie/2012/08/imf.html

    elektritsaabtasuta.blogspot.co
    m
    Lapsed meisterdavad endile elektrituulikuid ja päikesepaneele sest peale tasuvus...See More
    19 minutes ago ·  · 



  • Kaisa Kask · Friends with Janno Seeder

    Ave-Maria, Janno ja Siret on rääkinud palju õiget ja vajalikku juttu oma kursustel ja kirjutanud ka internetis, samuti on raamatupoed täis kirjandust feng shui`ist, kuid ometi nad kirjutasid meile, eestlastele väga selgelt ja lihtsalt OMA F
    ENG SHUI, mis on arusaadav, meile kergesti omandatav ning mis põhiline, nad on arvestanud ka meie esivanemate algse traditsiooni või meile omase maalähedase looduse kooskõlaga. Nii võiksid nad ka kirjutada puudest ja nende mõjust. Ikkagi sobitades nii meie maalähedase ja omase suhtumise puudesse ja loodusesse kui ka Hiina põhimõtteid ja traditsioone.
    12 minutes ago ·  · 1

  • Brendan Sullivan Kaisa,sa oled suisa kullatükk.Just seda mida sa viimati kirjutasid ma tahangi öelda!
    10 minutes ago · 
  • No comments: