Tuesday, August 21, 2012

Eestimaa Kuninganna on Kadri Valner.


    • Minu kommentaarid sellele saatele:
      Inimeste loodud tehisühiskond on kauge normaalsusest.
      Inimeste loodud tehisühiskond on nii kaugele ära liikunud loodusest, et igasugust NORMAALSET eksistentsi nimetatakse meie ajal kas alternatiiviks, ökoks või mahedaks. Tegelikult on see kõik lihtsalt NORMAALNE elu, nagu inimeste elu peakski olema.
      Inimese ideaalne elukeskkond on looduse rüpes:
      http://elektritsaabtasuta.blog... ühistupõhine haridus ja majandus:
      Ühistuliikumine kui demokraatia alus...http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie... visioon Eesti tulevikust.http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie...


    • Eelmise kommentaari kirjutasin saadet kuulmata.
      Kuulasin teie saadet ja mul on nii palju öelda...ma jääksingi jutustama.Saatejuhi vaim on selline,et lasku põlvili ja palu kätt abieluks...
      Tammepuu kallistamise kohta tahan lisada.Kui inimene on tundetu s.o. tema organism on saastatud kosmeetikaga ja säilitusainetega,tubakaga,kodukeemiaga,linnaõhuga jne. siis ta ei tunne puu väge.Puhastagem oma organism saastast,söögem toor salateid jne. siis ehk saate tunda väge mida pakub taevane energia.
      Tädile kes rääkis Ökofestivalist  tahan öelda,et kõik energia ja vägi tuleb päikeselt...päikene on meid loonud ja aina toidab.Mingeid maagilisi energiaid ja jumalaid ei maksa otsida,inimesed ise mõtlevad välja igasuguseid imelikke asju.
      Kõik on tegelt lihtne,päike annab meile eluenergia ja katab laua.Päeikene on kulutanud miljardeid aastaid inimese loomiseks...päikene on kulutanud miljardeid eurosid nafta tootmiseks...päikene on kulutanud miljardeid meie õnne loomiseks...
      Päikese ja tuulega võrreldes vaimulikud,poliitikud,pankurid ja kantpead on tolm.
      Nad juba mõne aasta pärast kõdunevad mullas aga päikene ja tuul kingivad meile iga päev nii palju rikkust ja õnne kui me suudame seda vastu võtta.
      Võim ja raha on kaduvad nähtused aga päikene jääb meid alati toitma. Päike alati täidab meid energiaga,ta on meid loonud ja toidab iga päev.
      2.Kui mitu eurot päikene kulutab ühe rohulible kasvatamiseks?Iseenesest mõistvalt me teame,et päikene paneb kasvama iga rohuliblekese jne. aga pöörakem tähelepanu sellele kui palju energiat ta selleks kulutab.  Kui mitu eurot päikene kulutab põõsaste,puude kasvatamiseks?Raha vedeleb maas...Seal kus on veidikenegi rohelust, seal kus taimed saavad oma eluks vajaliku energia päikeselt seal ka päikesepaneelid koguvad selle energia kokku ja täidavad teid energiaga-maailmas pole paika kus päikesepaneelid ei tööta! Igal aastaajal...
      3.Kui mitu minutit oma elust sa kulutad enesele? Kui mitu minutit oma elust sa elad enesele? Oma elu jooksul kui mitu eurot sa kulutad enesele? Kas sa pühendad oma elu õhumüüjatele?Peasuuna meedias on korduvalt levitatud sõnumit:Kui sa iga päev jääd tööle hiljaks kümme minutit siis aasta jooksul su ülemus kaotab terve nädala.Seda ei mainita,et sa võidad oma elust terve nädala.No,kalkuleerigem siis mitu minutit oma elust me kulutame kütte- ja elektriarvetele.Võrumaa Teatajas kirjutatakse: Küttearveteks kulub kogu sissetulek!http://www.vorumaateataja.ee/i... see siis tähendab?!!! Kui küttearveteks kulub kogu sissetulek siis terve oma elu sa kulutad küttearveteks...oma elu sa pühendad kütuse ärimeeste teenimseks...Lisaks muud kulutused mis on legaalsed väljapressimised.millele ma ealeski ei kulutaks raha ega oma elu. Mina olen nõus raha välja käima näiteks auto liisingu eest sest autot on valmistanud insenerid ja disainerid jpt., nad on näinud vaeva ja selle eest ma olen nõus maksma aga asjade eest mida loodus on kinkinud meile tasuta,ma ei näe mõtet kulutada oma elu õhu müüjatele...Õnneks päikese ja tuule energia abil me saame vältida küttekulusid,saame vältida teenimast õhu müüjaid.
      4.Inflatsiooni abil hoitakse inimesi orjuses...Inflatsiooni tekitatakse elektri ja naftasaaduste hinna tõstmisega...see on banaanivabariigi majandussüsteem mille majandusmudeliks on inflatsioonipõhine majandus.
      Inflatsioonipõhine majandus laostab nii tavakodanikke kui ettevõtjaid:


    • Minu tammepuu kallistamise kogemus
      Mina võin vabalt rääkida oma kogemusest sest omal ajal käisin New Age liikumise klubi õhtutel ja sealt sain vabalt suhtlemise pisiku:)) Kunagi ammu nägin telekast,et pika habemega mees rääkis hiitest ja soovitas kallistada tammepuud.Oli talvine aeg,istusin maal saunas ja higistasin,lükkasin sauna ukse valla,ümberringi oli kohev ja paks lumi,jooksin tammepuu juurde ja võtsin ümbert kinni.Tunne oli umbes sama kui oleks kallistanud kallimat,n.n. sipelgad jooksid üle selja,kergendustunne ja samas täitusin imelise väega. Suvel võtsin noore tammepuu oksast kinni ja sama lugu...Siis ma olin mittesuitsetaja ja tundlik. Ka nüüd kus ma suitsetan ja mu tundlikkus on vilets ma aeg ajalt bussipeatuses panen selja vastu tammepuud ja ikka tunnen seda sama mõnusat tunnet,pingelangust ja joovastust.Kas see on vaid esesesugestioon? Ei,vaevalt,sest miks ma ei saa sellist tunnet kui panen selja vastu seina?:)) Hiinlastel on ju kõik need tarkused kirjas.Nemad teavad mis on Chi jpms. Oleks tore kui keegi paneks kirja tammepuu kallistamise sama targalt nii  kuis hiinlastel on Vana Hiina kõrgkultuur talletatud ja edasi antud põlvest põlve.


    • Lugupeetud
      Kadri Valner,ma ei taha teile liiga teha aga selle võrratu saate eest ma tahan teile öelda:Ma armastan sind!

      Kuid...veidi külma dushi...inimestele tehtakse akratiivseks palju asju,näiteks rämps toidu söömine...ja seepärast pole imestada kui te kallis saatejuht esitate selliseid küsimusi nagu te esitasite...teie ja kogu rahvas on surutud valedesse raamidesse,ning seetõttu püüdkem aru saada,et me elame valet elu...Ökokokukondlased püüavad viia asja normaalsuse poole aga meie kes me oleme surutud haiglaslikku maailma,me esitame neile imelikke küsimusi...
      Saagem aru...ökokogukondlased on õigel teel aga meie kes me oleme surutud panganduse tahtele peame elama linnades s.o. ebainimlikes tingimustes...

No comments: