Thursday, April 29, 2010

Julgustuseks kommenteerijatele

Presidendi proua luges minu kommentaari Delfi Naistekas ja ta kordas minu sõnu avalikkuse ees...E24 ja Delfi kajastasid seda:

http://elektritsaabtasuta.blogspot.com/2010/04/linn-on-inimese-loomaaedinimese-vangla.html

Minu kommentaar:
Ma loodan,et te mõistate kui võtta mürki(süüa kauplusest ostetud toitu),hingata mürki(linnaõhku),ning katta ennast mürgiga(make upiga),elada energia vaeses keskkonnas(linnas)...kui peita ennast kosutava õhu eest ja puhta vee eest,ning energiaküllase keskkonna eest-ELADA LINNAS siis kõik meetodid mida te pakute kõigest leevendavad
inimeste tervise kahjustusi mida loob linna elu.
Inimene peab elama õiges keskkonnas...inimene on ju loom...oleme ju inimahvid...loodus on meie normaalne elukeskkond...linn on inimese loomaaed!!!Inimese vangla ehk loomaaed on linn!!!


Ja paar päeva hiljem:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/arvamus/article.php?id=30753501
Evelin Ilves soovitab eestlastel korilasteks hakata

Evelin Ilvese kommentaar:
Evelin Ilves ütles, et tavalises toidupoes enam söögikõlblikku toitu ei müüdagi. Et toit on see, mis kasvab põllul ja metsas ning et poekraam on puhas keemia.


Mina:
Ma loodan,et te mõistate kui võtta mürki(süüa kauplusest ostetud toitu)
Presidendi proua:
Evelin Ilves ütles, et tavalises toidupoes enam söögikõlblikku toitu ei müüdagi.

No comments: