http://www.meiemaa.ee/index.php?content=artiklid&sub=1&artid=38201
Autor: MM
Reede, 03. september 2010.
Kliima- ja energiaagentuur kutsub kuni 10. septembrini esitama projektitaotlusi elektromobiilsuse uurimis- ja arendustööde projektikonkursile.
Konkursile kvalifitseeruvad kõik projektid, mis aitavad arendada elektromobiilsust. Seega on teretulnud elektrijalgrataste ja -autode arendused, hübriidmootorite kasutamise ideed, aga ka kõik elektromobiilsusega kaasneva infrastruktuuri projektid.
Kliima- ja energiaagentuuri arendusprojektide juhtkomitee juhi Katrin Idla sõnul on konkursi eesmärk pakkuda seni pigem hobi korras arendatud ideedele võimalust jõudu koguda ja realiseeruda.
“Eestis on paljud entusiastid tegelenud elektrijalgrataste, elektriautode ja teiste sarnaste projektide arendamisega, kuid seni pole neil olnud erilist lootust ideede rahastamiseks. Nüüd on see hetk, kus sellised projektid tuleks paberile panna ja agentuur aitab neist elujõulisematel edasi areneda,” selgitas Idla.
Esitatav projektitaotlus peaks sisaldama idee kirjeldust, samuti tegevuste, tegijate ja projekti eelarve vabas vormis tutvustust. Taotlus tuleb saata postiga aadressile: kliima- ja energiaagentuur, Lauteri 5, Tallinn. Või e-kirjaga aadressile idee@kena.ee.
Projektikonkursi võitjad kuulutatakse välja 17. septembril.
3 comments:
Elumajad ehitatakse päikese ja tuule abiga elektriautode laadimisjaamadeks ja seetõttu kogu Eestis sõidukite mootorid vahetatakse elektrilisteks.
Targad inimesed ehitavad elumajad päikese ja tuule abiga elektriautode laadimisjaamadeks ja sõidukite sisepõlemismootorid vahetavad elektrimootorite vastu.
Elumajad ehitatakse päikese abiga elektrijaamadeks
http://www.arileht.ee/artikkel/377069?lk_id=1111&sisu=27
Von Krahli teatri juht Peeter Jalakas on juba rajanud oma maakodu nii,
et ei maksa monopolistist Eesti Energiale mitte sentigi.
Teatrimees Jalakas on juba praegu jätnud oma suvekodu majandades
Eesti Energia pika ninaga. Ta rajas viis aastat tagasi omaenese
tarkusest tuule ja päikese jõul töötava elektrisüsteemi, mis
varustab ligi 200-ruutmeetrise maja viit elanikku toimetulemiseks
piisava hulga elektriga.
Ehita tavaautost elektriauto 101 osaline youtube dok. film
http://www.youtube.com/watch?v=VgNTkvEqnRs&feature=fvw
http://www.youtube.com/watch?v=qn-JLgly0x0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=GLultcRQBAU&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=ffAC5zXhwSQ&feature=related
Elektriauto ehitamise juhised
http://www.evcapri.com/Kearons_EV_Capri_-_100_electric_car_conversion/Watch_Video.html
Auto ehitamise blogi You may even get some ideas for your own build!
http://www.evcapri.com/Kearons_EV_Capri_-_100_electric_car_conversion/EV_Build_Photos/EV_Build_Photos.html
IN ELECTRIC WE TRUST
http://www.evcapri.com/Kearons_EV_Capri_-_100_electric_car_conversion/Blog/Blog.html
http://www.evcapri.com/Kearons_EV_Capri_-_100_electric_car_conversion/Blog/Entries/2010/6/28_Odyssey_Batteries_sponsors_ourFormula_Green_prototype_racecar.html
Tekkis endal kindel plaan ehitada elektriauto ja mitte mingi mäguauto vaid suur keskklassi auto. Käepärast saada 5'ne BMW.
http://www.zev.ee/foorum/viewtopic.php?f=3&t=125
Re: Alustame ABC'st
Ehita tavaauto elektriautoks,paar kutti on ehitanud ja seda protsessi ka linti võtnud:
http://www.zev.ee/foorum/viewtopic.php?f=3&t=125
http://www.makinnoize.com/evcapri/Kearo ... Video.html - siin üks austraalia kutt ja tema ehitatud cabrio ( LiFePo4 akudega )
http://www.kiwiev.com/1_2d_the_donor_car.html
http://www.zev.ee/foorum/viewtopic.php?f=3&t=125
Re: Alustame ABC'st
Postitas mart K 21 Okt 2009, 15:24
Üks väga põhjalik kirjeldus tavaauto elektriautoks ümberehitamise kohta on MetricMind kodulehel olev Audi ümberehitamise projekt.
Sisaldab ka põhjalikke arvutusi ja selgitusi ning kõik mõõdud on ilusti ka eestlasele mõistetavas meetermõõdustikus.
http://www.metricmind.com/audi/main.htm
Miks kasutada käigukasti - aga sellepärast, et sedasi saab hakkama tükki väiksema ja odavama mootori ning kontrolleriga
Lähemalt saab lugeda selgitusi siit: http://www.cafeelectricpress.com/blog/?p=22
Lisaks soovitan säilitada ka siduri - palju mugavam on näiteks parkida ja tagurdada. Kuigi see otseselt vajalik ei ole, on siiski siduriga käiku palju mõnusam ja mugavam vahetada kui ilma.
mart
This is my third conversion of a conventional vehicle to a pure electric.
http://www.metricmind.com/audi/main.htm
I will describe the process of converting a gasoline car to electric one.
http://www.metricmind.com/ac_honda/main2.htm
Shift gears, or direct drive?
http://www.cafeelectricpress.com/blog/?p=22
Netgain Motors
http://evcomponents.com/cscart/index.php?dispatch=categories.view&category_id=181
This website is devoted to those who are involved in or interested in the conversion of electric cars and other electric vehicles in South Australia.
http://www.aevasa.kestar.com.au/
Malcolm Faed's Electric Vehicle Blog
http://a4x4kiwi.blogspot.com/2010/08/central-nsw-recharging-region-expo.html
Rudi Tuisk is setting up shop in Sydney
http://elektritsaabtasuta.blogspot.com/2010/08/malcolm-faeds-electric-vehicle-blog.html
I had originally created this site to share my automotive experiences with friends and fellow enthusiasts.
http://www.dpcars.net/
Elektritraktor
http://www.hyev.cn/content/en/product/src/HY-T03.html
Elektritraktori tegi ta valmis kahe kuuga:
http://www.sonumitooja.ee/vanaleht/2008/St43/lembit.htm
Karjääriekskavaatorid töötavad ka elektriga, ainult kaabliga mitte õhuliiniga.
Venelastel oli lahedaid elektrimasinaid.
Mõned nagu kohe sellised mille peale ei tulekski, et seda vooluga tööle panna.
Päris jaburad monsterid :
http://www.tempt.ee/topic.php?topic=589
http://www.meiemaa.ee/index.php?content=artiklid&sub=1&artid=38201
Post a Comment