http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=14074&postdays=0&postorder=asc&start=0
Pole vist kaugel ajad ,kui TR-1 sõidetakse elektrimootoritega liikuritega!
http://www.tarbija24.ee/?id=51539
CÄÄRFIILD
Rock Crawler
Liitunud: 7 Okt 2007
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn_________________
Lasanjet ja muda on alati vähe
7 comments:
IndrekS
Off Roader Wannabe
Liitunud: 29 Jan 2008
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn
arvestades elektrimootori eeliseid sisepõlemise ees....miks mitte!
aga lõputu pöördemoment väga väga madalalt? Lisaks on harjadeta mootorid sisuliselt hooldevabad, tänapäevased Liitium akud on kerged (duhteliselt) ja suure mahtuvusega. Muidugi jääb ülesanne elektriühendused veekindlaks teha
Ah mida te jahute...mis 400kg akud?
Mul on igapäevases kasutuses nn pool-elektriauto.
Tavaversiooni tühimass on 1273 kg
pool-elektriautol on tühimass 1305 kg - sisaldab lisaks siis akusi ja elektrimootorit jms.
Ei ole mõtet siin ulme kaaludest midagi jahuda, kui asjast ettekujutus puudub eksju.....
vtl
asjade olemus - see on imelihtne
Liitunud: 9 Okt 2005
Postitusi: 463
Asukoht: Tallinn
Tuletaks skeptikutele meelde, et elektriautosid on ka kohapeal lausa põlve otsas vana kooli tehnoloogia peal tehtud. Toon siinkohal välja mõned tehnilised andmed:
Mootor: 17.5kW nominaal, 30kW max kuni poole tunni jooksul. Kaal 39kg (originaalmootor oli 200kg)
Akud: 120V plokk 6V akudest, tüüp ja mahtuvus teadmata, kaal 560kg. Eluiga 750 tsüklit, millest peaks piisama ca 50 000km läbimiseks. Akukomplekti hind ca 35 000 kr.
Sõidukaugus ühe laadimisega: 80-100km
Elektrienergia hind kilomeetri kohta: 15s
Auto tühimass 1550kg, istekohti 4.
http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/misc/2007/02/?headerID=736
Ma olen absoluutselt veendunud, et kui platvormiks võtta midagi kaasaegsemat, kui 1957 a. Pobeda ja 80-te alguse VW Citystromer, siis saab ka sõidukaugused ja võimsused mitmekordistada
_________________
GSM: 5039624
Teema algas ju sellest, et Postimehe tarbijalisas ilmus nupp, mis väitis, et:
"Vähemalt üks tulevikutehnoloogiaga varustatud mudelitest jõuab seeriatootmisse juba 2010. aastal,
Chrysleri elektriautode tehnoloogia põhineb kolmel järgmisel põhikomponendil: elektrimootor edasiliikumiseks, uuenduslik liitiumioonaku elektrimootorile ning kontrollsüsteem energiavoo juhtimiseks.
Elektriajam on loodud nii esi- ja tagaveolistele kui ka raamkonstruktsiooniga nelikveolistele sõidukitele. Ühe laadimisega saab sellise jõuallikaga sõidukiga läbida üle 300 kilomeetri.
Pikemate distantside läbimiseks kombineeritakse elektrimootor väikese bensiinimootori ja integreeritud elektrigeneraatoriga, mis tagab vajadusel täiendava energia.
Elektriaku laadimiseks tuleb auto ühendada neljaks tunniks tavalisse vooluvõrku"
Sina hakkasid selle peale vehkima, et "liitiumaku ei jõua keemilistele kütustele ligilähedalegi.". Sinu enda arutelu tulemusel koorus välja, et keskmise kütusepaagiga energiahulgalt ekivalentne akupatarei kaalub pool tonni, mille peale arvasid, et seetõttu ei mahu turukott koos saleda tütarlapsega enam auto peale.
Asjaolu, et täiesti aktsepteeritava sõidukaugusega elektriautot lubatakse juba aasta pärast seeriatootmisse, vist Sinu arvamust ei kõiguta...
anttix kirjutas:
Ei tasu end sellest häirida lasta, et suurte autotootjate kõrgelt haritud ajutrustid selle sama probleemi kallal vaeva näevad...
Elektriautode väljatöötamise peamine takistus on minu arvates nafta. Ilmselt me ei kujuta ettegi, kui suur huvigrupp maailmas on huvitatud, et see saast veel aastakümneid energiaturgu valitseks.
_________________
GSM: 5039624
PostitusPostitatud: Kolm Märts 18, 2009 10:31 am Teema: Vasta viitega
http://www.ap3.ee/Default2.aspx?ArticleID=e71c31f3-4448-4288-8f5a-4f25645ccf67&open=four
Elektrimaasturiga metsa- see aeg on ilmselt lähemal ,kui me arvame Wink
_________________
Lasanjet ja muda on alati vähe
PostitusPostitatud: Reede Märts 27, 2009 3:23 am Teema: Vasta viitega
http://www.teslamotors.com/models/index.php
http://www.teslamotors.com/media/image_library.php?catId=72157604331078606
Hakkab juba looma Wink
raadius 300 miili ,laadimisaeg 45min- hind 49000 taala.
Võetakse vastu ka tellimusi EUst Exclamation
_________________
Lasanjet ja muda on alati vähe
PostitusPostitatud: Reede Märts 27, 2009 5:07 pm Teema: Vasta viitega
CÄÄRFIILD kirjutas:
Pakun ,et nii 2015 pole elektriauto ka meie teedel mingi haruldus!
Näiteks elektripaat pole juba praegu, minu meelest on nendel ikka tõsine aju-halvatus kes meie siseveekogudel senimaani pensumootoriga töristavad ja trollivad, õline rada järel, kui just emajõgi välja arvata.
El. mootoriga kuulad linnulaulu, koprad ujuvad paadiga võidu, kala tuleb ja resurss on kusagil 8 tundi trollimist korraliku 100 Ah süvatsükkel-aku korral.
_________________
60kW/110Nm/AWD+RWD/LR & 191kW/380Nm/FWD/LSD
PostitusPostitatud: Püh Märts 29, 2009 7:22 pm Teema: Vasta viitega
http://www.zapworld.com/electric-vehicles/offroad-ev/zap-dude
elektri ATV, raadius natuke väike ja laadimisaeg 4-6t.
Natuke veel elektriliikuritest.
http://www.hybridcars.com/electric-car
Näiteks RAV 4-From 1997 to 2003, Toyota made approximately 1,500 all-electric versions of its popular RAV4 model. From the outside, the RAV4 EV looks the same as a gasoline version of the vehicle, and has all the versatility of a small utility vehicle. The top speed is approximately 80 miles per hour—with a range of about 100 miles, and a full recharge time of five hours. Most of the vehicles were destroyed, but miraculously, Toyota allowed 328 RAV4 EVs to be sold. The suggested retail price, at the time, was $42,000. A rare used RAV4 EV can sell these days for $70,000 or more.
_________________
Lasanjet ja muda on alati vähe
Post a Comment