Thursday, March 10, 2011

Nemad peedistavad pööblit näguderaamatus:Andres Laidvee,Assar Järvekülg.

Kus meie riigis siis nüüd see õiglus on?

www.ekspress.ee
EKSPRESS.EE - Äsja lõppenud valimistel ei pääsenud Riigikokku ükski iseseisvalt ega ka Roheliste nimekirjas kandideerinud vabatmees. Ehkki tublimad neist kogusid üle 3000 hääle, on isikumandaadiks vaja 5000 häält. Rohelised aga ei ületanud 5% valimiskünnist, mistõttu ka nende ridades kandideerinud v

4 hours ago ·  ·  · Share

  • Urmas Sander and 4 others like this.

    • Andres Laidvee Kogu selle jama peale ei suuda varsti enam ka vihastada!
      4 hours ago · 

    • Kristel R. Sitz Seda nimetatakse Eestis "esindusdemokraatiaks". Alles vaidlesin siin ühe mehikesega sel teemal. Vihastada võib, aga see ei aita kahjuks midagi.
      4 hours ago · 

    • Andres Laidvee No mõtlengi,et kus on tegelik lahendus?
      4 hours ago · 

    • Kristel R. Sitz See mehike, kellega ma siin vaidlesin, arvas, et "kui sulle ei meeldi, siis tõmba lesta või korralda revolutsioon". Tema arvates on esindusdemokraatia *oskus valimiskampaania käigus oma ideed valijale maha müüa" ja et "selleks ongi meil esindusdemokraatia, et erinevad seltskonnad saaksid kordamööda oma ideid teostada ja ellu viia". Pooltõed, mis kahjuks ei ühildu igapäevase tegelikkusega.
      4 hours ago · 

    • Andres Laidvee Kristel!See on nii tüüpiline,kui ei meeldi,tõmba minema!Mul oli just eriarvamus ühe siinse oma sõbraga ja pane tähele,see on inimene,keda ma tunne juba mitu aastat ja mul soovitati poliitilist varjupaika Valgevenest paluda!Ja see on inimene,kes peab ennast intellekutaaliks.Nime ei nimeta,küll ta ise varsti välja tuleb kui ennast puudutanuna tunneb.:-)
      4 hours ago · 

    • Kristel R. Sitz Tegelikult on asi nii, et teistsuguse arvamuse väljendajatest sõidetakse teerulliga lihtsalt üle. Selline on poliitiline kultuur tänases Eestis.
      4 hours ago ·  ·  2 people

    • Andy Poiss Eestis polegi mingit poliit kuluuri :(
      4 hours ago ·  ·  1 person

    • Hermo Kuusk Tegelikult ongi nii:)))
      4 hours ago ·  ·  1 person

    • Andres Laidvee 
      Jah,Mul oli siin üks vaidlus ka Lauri Vahtrega.Avaldasin oma nõrdimust,kuidas nad suhtusid Hillar Palametsa.Ta leiab,et Tartu aukodaniku tiitlist ilmajätmine on kõlbelisus,millega mina nõus pole.Tema teened vaatamata kõigele,ajaloo propagee...See More

      4 hours ago ·  ·  1 person

    • Hermo Kuusk Ma olen Sinuga täiesti nõus Andres. Aga mulle tundub,et sa ei ole tõelise sallimatusega veel kokku puutunud. Võib olla oled ka, ei tea. Mis tähendab sallimatus? Kui inimene ütleb asju teravamalt välja , siis ei ole mõtet hakata teda sõimama sallimatuks. Minu jaoks on sallimatus seotud füüsilise vägivallaga.
      4 hours ago · 

    • Ago Press Andres tee Eesti valimissüsteem endale selgeks
      3 hours ago · 

    • Kristel R. Sitz Me räägime siin kasvatamatusest, härrased.
      3 hours ago · 

    • Andres Laidvee Ago!Eesti valimissüteemist pole isegi mitte arusaanud prof.Rein Taagepera,kellest olen üldiselt ikka lugu pidanud.Ammu siis minusugune "lihtsurelik" sellest mingit sotti saab.:-DDDD
      3 hours ago · 

    • Andres Laidvee Jah,kasvatamatusest ja õiglusest räägime!
      3 hours ago · 

    • Ago Press pole see asi nii hull midagi, vaata kasvõi NO99 valimiskooli
      3 hours ago · 

    • Andres Laidvee Noh,on ikka üsna hull ja seda meile ju NO99 tahabki meile ju öelda.
      3 hours ago · 

    • Ago Press Andres NO99 on teater, mitte uudistesaade, enamus sarkasm ja pila, mida ei peaks 100% tõe pähe võtma, ise oled ju ka erakonnaga seotud olnud, peaksid paremini teadma
      3 hours ago · 

    • Andres Laidvee Hermo,sa pead seda ütlema Lauri Vahtrele!Mina olen oma elus näinud kurjust piisavalt.Olen näinud ka seda kuidas inglinäoga ja väriseva häälega hooldaja mutt minu sugulaste vara laseb rahumeeli oma nimele kirjutada jne......
      3 hours ago · 

    • Andres Laidvee Ago,Just nimelt,see ongi pila.Aga poliitiline pila ja satiir on kah sõnum.
      3 hours ago · 

    • Hermo Kuusk See on muidugi sigadus, sellised mutid ................
      3 hours ago · 

    • Andres Laidvee Mis teha,elu on selline!:-/
      3 hours ago · 

    • Margus Tolp oli ju algusest peale teada et ykski vabamees kuhugi neil valimistel ei joua.
      3 hours ago · 

    • Andres Laidvee Eks me jah juba algusest peale teadsime,et tegelikult pole need valimised demokraatlikud.
      3 hours ago · 

    • Hilja Lainela Eesti rahvas kannatab kõik ära petku või valetagu talle sada korda ikka ei saa aru millal tuleb see päev kui aetakse selg sirgu ja pannakse oma sõna makma täielik maffia riik kui lugeda ekspressi
      3 hours ago ·  ·  1 person

    • Hilja Lainela Ainult üks onupoja poliitika oma sugulased tutavad käsi peseb kätt kõik käib althõlma ja siis süüdistakse teisi et omalt täheelepanu ära juhtida ja kui rahvale ei meeldi siis piirid on lahti laske jalga see on meie poliitika.
      2 hours ago · 

    • Aleksander Laane Fakt on see, et Rohelised kogu oma partei-tagatubade-vastasusega ja otsedemokraatia propageerimisega saadeti enamuse poolt seenele - järelikult on praegune olukord enamusele vastuvõetav ja kannatustest rääkimine pole asjakohane.
      2 hours ago · 

    • Andres Laidvee Kõikidel Eesti erakondadel,kes nimetavad ennast demokraatlikeks on oma tagatuba,kaasa arvatud rohelised.Ja ütleksin,et seda enam veel rohelised,sest nagu nüüd selgunud on,peab üks rohelise erakonna loojatest ennast eluaegseks erakonna esimeheks.
      2 hours ago ·  ·  2 people

    • Andres Laidvee Samuti on üsna ilmne tagatoa olemasolu Sotsidel,kus Nestor võtab esimehi maha ja Nestor paneb neid ka pukki.Ka ilmselt tema peab ennast tolle seltskonna asutajaks.Seal toimuvad protsessid aga tunduvalt rafineeritumalt.
      2 hours ago · 

    • Assar Järvekülg Kus meie riigis siis nüüd see õiglus on? - eks ikka sealsamas kus varemgi. Ka mõnekümne häälega on sisse saadud. Võiks öelda, et asjad liiguvad paranemise suunas.
      about an hour ago · 

    • Brendan Sullivan 
      Eestimaa Roheline Erakond kubiseb Gazpromi,Lukoili,Statoili,Neste jpms. mõjuagentidest.
      Fossiilsete kütuste hinnad kerkivad iga päevaga,päikesepaneelide ja elektrituulikute hinnad on juba langenud,kõik autotootjad toodavad elektriautosid-kõi...See More

      38 minutes ago · 

    • Brendan Sullivan ‎"Andres Laidvee No mõtlengi,et kus on tegelik lahendus?"
      Tegelik lahendus on siin:
      http://elektritsaabtasuta.blogspot.com/2011/03/mida-tahendab-vabadus-ja-soltumatus-ehk.html

      36 minutes ago · 

    • Andres Laidvee Mis on nagu teie nimekirjade mõte?
      29 minutes ago · 

    • Illar Leuhin Eks kõik sõltu mängureeglitest...
      20 minutes ago · 

    • Brendan Sullivan Ma ju kirjutasin, seal nimekirjas on küüditajad!!!!
      16 minutes ago · 

    • Andres Laidvee Kas mina olen ka küüditaja?
      12 minutes ago · 

    • Andres Laidvee Kuulge!Te ausalt öeldes ajate mingit jama!Soovitan teil ennast ravida Paldiski maanteel.Kogute siin ainult mingeid nimekirju,nagu KGBlane.
      8 minutes ago · 

    • Assar Järvekülg küüditamine on inimeste vägivaldne ümberpaigutamine. Ei jaga enamuse puhul matsu välja, keda ja kuhu on ümber paigutatud. Või mõtled küüditamise all küüti võtmist (vabatahtlikku aktsiooni). Mis tähendus neil nägudel on, kes on mitu korda esindatud. Eriti rasked inimsusevastased kurjategijad????
      8 minutes ago · 

    • Brendan Sullivan Sa esitasid küsimuse ja mina vastasin aga sa selle asemel,et vaadata milliseid lahendusi mina pakun urgitsed ei tea mida.

      "Andres Laidvee No mõtlengi,et kus on tegelik lahendus?"
      Tegelik lahendus on siin:
      http://elektritsaabtasuta.blogspot.com/2011/03/mida-tahendab-vabadus-ja-soltumatus-ehk.html

      6 minutes ago · 

    • Andres Laidvee Ja kui te oleksite aus inimene,esineksite siin oma pildi ja nimega,mitte mingite varju nimedega.
      5 minutes ago · 

    • Brendan Sullivan Küüditamine tänapäeval käib majanduse ja poliitika abil.Ka sõdu peetakse majanduse ja panganduse abil.
      5 minutes ago · 

    • Brendan Sullivan Ma olen aus inimena ja esinen oma nime all,ning pakun ausaid lahendusi aga teie ajate demagoogiat.
      5 minutes ago · 

    • Andres Laidvee Ja see,et te mind peate küüditajaks on alatu laim.Mina olen täpselt samamoodi kannataja nagu kõik teisedki!
      4 minutes ago · 

    • Andres Laidvee Teil pole mingeid lahendusi!
      4 minutes ago · 

    • Brendan Sullivan Hea küll,no räägime siis asjast ja ma võtan teie sealt nimekirjast maha,eks ju.
      4 minutes ago · 

    • Assar Järvekülg Äkki esitad omapoolse definitsiooni küüditamise kohta, siis oskame ka kaasarääkida, sest ilmselt sa ei mõtle inimeste vägivaödset ümberpaigutamist. Mis see siis on? ja mida selle all silmas pead 8näited)
      3 minutes ago · 

    • Andres Laidvee Kust nimekirjast?
      3 minutes ago · 

    • Assar Järvekülg Kõigepealt võiks Brendan endal aliase maha võtma ja siis mingit julgeolekuvärki jahuda ...
      2 minutes ago · 

    • Brendan Sullivan No kuidas siis ei ole mul lahendusi,ma ju pakun,et iga üksikindiviid peab tagama endale energiasõltumatuse ja siis on riigivõimud sunnitud muutma majanduspoliitikat mis hakkaks teenima eesti rahvust.
      2 minutes ago · 

    • Andres Laidvee IRW!Te isegi ei tea kus nimekirjas ma olen.:-DDDDD
      2 minutes ago · 

    • Andres Laidvee Pange oma pilt ja nimi siis vast hakkab teiega keegi ka normaalset juttu rääkima.:-)))
      about a minute ago · 

    • Brendan Sullivan Ei noh sa ise ju ütlesid,et sa oled seal nimekirjas.
      about a minute ago · 

    • Assar Järvekülg Kunagi räägiti kaasaskantavatest tuumajaamadest, mis rahuldavad ühe pere vajaduse - oleks täitsa lahe mõte ...
      about a minute ago · 

    • Andres Laidvee Mulle oleks kaasaskantavat tuumapommi vaja.
      about a minute ago · 

    • Brendan Sullivan No te ju ajate pada ja teiesuguste küüditajatega pole mõtet suheldagi.

No comments: