Monday, July 8, 2019

Laulupeolt sain armastuse viiuli ja lillepärgades piigade vastu.

Mina sain armastuse viiuli muusika vastu 1969 aasta Laulupeolt mil olin kuue kuune...vanemate s6nul ma kuulasin viiuli lugusid ja helisesin viisi kaasa...

Imik saab aru muusikast ja veel kuidas. Ema kes ootab last ja kuulab muusikat siis tema emakas olev loode kuulab seda muusikat ja kui ilmale tuleb siis laulab seda laulu. Mu tytar aastaselt laulis
Alice Cooperi "Poison" sest emme oli Rocki ja Heavy metali armastaja ja laskis lootele detsibelle :)

3 comments:

elektritsaabtasuta.blogspot.com said...

Lapsi programmeeritakse imikust saati.
Sai Baba keskuses Tallinnas on suurt kasvu meesterahvas kes 6ppis ammaemandaks sel otstarbel,et imikutest teha Sai Baba jargijad. Kes katsub esimesena ilmale tulevat imikut see programmeerib vastavalt enda isiksusele. Kui ammaemand on tigeda iseloomuga tuleb ka lapsest kurjuse hakatis,kui ammaemand on lahke ja armastav inimene tuleb lapsest hea inimene jne. McDonalds kogub laste hingi nukkudega mida kingivad lastele,programmeerivad lapsi ja nende kaudu tervet peret jne.

elektritsaabtasuta.blogspot.com said...

Laulupeol esitati vaid kolm ilusat laululugu:1) Tuljak 2)Mu isamaa on mu arm 3) Vene plikatirtsud publiku seas laulsid Eesti keeles " Piilupart on rongijuht".

elektritsaabtasuta.blogspot.com said...

Ilma muutis ilusaks Eesti meel...
Kas olete kogenud sellist imelist asja meie Üld Laulu ja Tantsupeol kus tantsitakse seda päikeseketta tantsu,kus shamaani trummi põrinal rahvas ringis liigub ja sealt kiirgab väga imelist väge,mis on nii õnnistav ja meeli köitev,et paneb tuksuma ka iga kivisema südame...minu kallis isa ütles,et see ongi Eesti asi...
See mille peale sa mõtled selle peale sa kulutad oma eluenergia...