Friday, April 13, 2012

Tegelikult tuleb parandada süsteemi, mitte üksikisikut, sest süüdlase leidmine ei vii lahenduseni, uue kvaliteedini."

Tiina Jõgeda: Titanicu õppetunnid - @rvamus - Eesti Ekspress

"Tegelikult tuleb parandada süsteemi, mitte üksikisikut, sest süüdlase leidmine ei vii lahenduseni, uue kvaliteedini."

Sa sobid minule kui suhkur kohvisse,

sa sobid minule kui tähed a ja b.

Mida kõike mõtled sa,

seda võin ma aimata,

tean, mis täna õhtul mulle kingid sa!

Sa sobid minule kui lillelõhn ja mai,

sa sobid nagu tähisöö ja armuuim.

Mõistame me teineteist

ja nii kaunis paar saab meist,

sinuga vaid tunnen rõõmu kevadööst.

Mitu tundi võin ma sulle sellest kõnelda,

kuidas meie sobime.

Kui sul jätkub aega ja mind soovid kuulata

ütlen veelkord sinule:

Mida kõike mõtled sa,

seda võin ma aimata,

tean, mis täna õhtul mulle kingid sa!
:))

Raha peale üles ehitatud materialistlik ühiskond on võlts ühiskond.Meie ühiskond jääb ajalukku kui inimese madalaim arengutase.Meil on oskused,teadmised,tehnoloogia ja suutlikkus luua täiesti uus tsivilisatsioon.
Zeitgeist liikumise film"Paradiis või unustus"
http://youtu.be/KphWsnhZ4Ag

No comments: