Thursday, April 19, 2012

Peasuuna meedia peseb ajusid Vene kaardiga

Mull&Moll  2012-04-18 08:17:59
Äratapmata Vene karu nahk on alati olnud hea ja ilus kaunistus iga politruki õhulossi seinal.
Kuid Vene karu pole enam ammu kommunistlik,sest ta on massoonlik.
Massoonid on võimelised küllaltki lihtsa massoneerimise tulemusena panema omavahel
kisklema ka ainult kaks kiilaspead ja seda ka ainult ühe kammi pärast.
Kahe kiilaspea kisklemise ainult ühe kammi pärast teeb huvitavaks,sportlikuks
ja põnevaks just see,et kiilaspeade kisklemise lõpptulemust ei mõjuta see,
kas tegemist on kahe munapeaga,kahe kantpeaga või ühe munapea ja ühe kantpeaga.
"Kuid ühe munapea ja ühe kanapea omavahelise kisklemise lõpptulemuse
kindlaks määramine on lihtne,sest see on kukepea,"mõtleb,filosofeerib,
kalkuleerib,arvab ja ütleb doktor Kukkkägu.
"Mina nii ei arva,sest mina nii ei massoneeri," arvab Affanassi Lasnamäel.
"Mina arvan ka nii,nagu arvab Affanassi,"
arvab Monica Abdulla Villpea Õismäel.
"Kaua mina pean veel kannatama seda,
mille eest meie kõik nii kaua võitlesime ?"
küsib kraaksatades Nabatamees,
kes on talumees Munamäel.
Ta haarab kitarre ja hakkab
laulma Omal Viisil ja mitte
ette antud viisil:

Mul lõua all on ilge lott
Ja taskus priske rahakott
Mul kaelas lips kui linnu tiib
Ja kõik Oma munad ma turule viin
Ja Sinu munad kaasa viin 

No comments: