Sunday, October 23, 2011

Minu tammepuu kallistamise kogemus

https://www.facebook.com/maavald


Mina võin vabalt rääkida oma kogemusest sest omal ajal käisin New Age liikumise klubi õhtutel ja sealt sain vabalt suhtlemise pisiku:)) Kunagi ammu nägin telekast,et pika habemega mees rääkis hiitest ja soovitas kallistada tammepuud.Oli talvine aeg,istusin maal saunas ja higistasin,lükkasin sauna ukse valla,ümberringi oli kohev ja paks lumi,jooksin tammepuu juurde ja võtsin ümbert kinni.Tunne oli umbes sama kui oleks kallistanud kallimat,n.n. sipelgad jooksid üle selja,kergendustunne ja samas täitusin imelise väega. Suvel võtsin noore tammepuu oksast kinni ja sama lugu...Siis ma olin mitte suitsetaja ja tundik. Ka nüüd kus ma suitsetan ja mu tundlikkus on vilets ma aeg ajalt bussi peatuses panen selja vastu tammepuud ja ikka tunnen seda sama mõnusat tunnet,pingelangust ja joovastust.Kas see on vaid esesesugestioon? Ei,vaevalt,sest miks ma ei saa sellist tunnet kui panen selja vastu seina?:)) Hiinlastel on ju kõik need tarkused kirjas.Nemad teavad mis on Chi jpms. Oleks tore kui keegi paneks kirja tammepuu kallistamise sama targalt kui hiinlased oma tarkusi on kirjutanud.

No comments: