Teet Randma
Me soovime lihtinimesi aidata sellega, et plaanime pakkuda auto + konversioon tüüpi liisingut (liisingufirmadega läbirääkimised käivad). Auto valib klient välja ning me sellele juurdehindlust ei pane. Oletame, et klient soovib maksimaalselttoetust kasutada ja ta allkirjastab liisingulepingu siis 36000 peale - selle eest saab igavesti uhke elektriauto (ma arvan kuni 250km läbisõitu). Klient maksab siis toetust saades lisiingutasu kuni 339/kuu . Autol on 50km päevas linnas sõites bensiinikulu ca 169 ja liisingumakse 10000 auto puhul 190, kokku siis 359. Elektriautol lisandub elektrikulu ca €16.
Seega kui inimesel on tööl käimiseks auto, millega ta sõidab iga päev ca 50km, siis on elektriauto ning bensiiniauto u. võrdse kuluga 355 vs 369 elektriauto kasuks. Jah, autoga sõitmine on kallis, aga elektriautoga on odavam. Mida suurem on läbisõit - seda rohkem säästab. Loomulikult kaasnevad elektriautodega ka muud lisahüved nagu näiteks tasuta parkimine.
Seega kui inimesel on tööl käimiseks auto, millega ta sõidab iga päev ca 50km, siis on elektriauto ning bensiiniauto u. võrdse kuluga 355 vs 369 elektriauto kasuks. Jah, autoga sõitmine on kallis, aga elektriautoga on odavam. Mida suurem on läbisõit - seda rohkem säästab. Loomulikult kaasnevad elektriautodega ka muud lisahüved nagu näiteks tasuta parkimine.
No comments:
Post a Comment