Saturday, September 17, 2011

Nad aina peedistavad....

Mingi kamp,neid on tuhandeid,aina peedistab rahvast...nad on levinud kõikjale kui vähkkasvaja....
Neid võib nimetada juutideks,globalistideks,illuminaatideks,puru silma ajajajateks,ventiilideks,jätisteks,kurjategijateks,pederastideks....nad on peaaegu kõikjal....nad on näguderaamatus,nad risustavd kommentaariumi,nad kirjutavad artikleid...nende sooviks on,et säiliks inimeste ekspluateerimine...nad on inimsööjad...kommunistid nimetasid neid vereimejateks aga nad on hullemad-nad on inimsööjad...inimsöömine tänapäeval seisneb teiste inimeste ekspluateerimisel...ja selle tarbeks nad aina peedistavad rahvast...
Mind aina püütakse sildistada kommunismi sildiga aga ma ei ole kommunist-ma olen MacGyver`ist,ma olen Ökokogukondlane,ma olen eestlane kes tahab elada maal metsa serval omas tarekeses ja ma soovin,et kõik eestlased saaksid elada maal metsa serval omas tarekeses....

No comments: