Thursday, September 5, 2019

Tasuta kütusega transport

Tasuta transport

Ise päiksest ja tuulest elektrit tootev ja veest vesinikku tootev laev vesinikutanklat ei vaja.




  • Ise päiksest ja tuulest elektrit tootev ja veest vesinikku tootev laev  vesinikutanklat ei vaja.

https://majandus24.postimees.ee/6706245/milline-on-ootamatult-tallinna-vaisav-maailma-esimene-vesinikkutusel-laev?_ga

Päikese- ja tuuleenergiat kasutatakse vesiniku tootmiseks (s.o. veest vesiniku eraldamine elektri abil millega saab hakkama iga koolilaps

https://www.instructables.com/id/Dry-Cell-Electrolyser/

https://m.youtube.com/watch?v=5DJDKYXmIWM&feature=related ),

vesinikust omakorda tehakse kütuseelemendis
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fuel_cellular
energiat(elektrienergiat), mida vajavad laeva jõuseadmed (elektrimootorid)või pardatehnika. Seni on Energy Observer oma peatuste ajal 1496 töötunni jooksul tootnud kokku 488 kg vesinikku. Energiavajadusest (elektrivoolu)merel annab vesinik(mereveest eraldatud vesinik) kuni 60%, ülejäänu(elekter) saadakse päikeseenergiast ja tuulest. Vesinikkütuseelementi on 48-protsendilise efektiivsusega kasutatud keskmiselt 6 tundi iga 24-tunnise navigatsiooniperioodi jooksul. Sellest on selgunud vesiniku eelised: võrdse kaalu puhul saab energiat vesinikku salvestada 7,3 korda rohkem kui akudesse(s.o. vesiniku kütuseelement on peaaegu sama mis aku kuid toodab elektrit).

2 comments:

elektritsaabtasuta.blogspot.com said...

Ise päiksest ja tuulest elektrit tootev ja veest vesinikku tootev laev vesinikutanklat ei vaja külastas Tallinna.

Päikese- ja tuuleenergiat kasutatakse vesiniku tootmiseks (s.o. veest vesiniku eraldamine elektri abil millega saab hakkama iga koolilaps),

vesinikust omakorda tehakse kütuseelemendis

energiat(elektrienergiat), mida vajavad elektrimootorid mis veavad laeva.
Seega,laev liigub tasuta kütusega.

elektritsaabtasuta.blogspot.com said...

Tuulikute ja PV paneelide abil toodetakse vesinikku millest tehakse kütuseelemendis
energiat(elektrienergiat), mida vajavad laeva jõuseadmed (elektrimootorid)või pardatehnika. Seni on Energy Observer oma peatuste ajal 1496 töötunni jooksul tootnud kokku 488 kg vesinikku. Energiavajadusest (elektrivoolu)merel annab vesinik(mereveest eraldatud vesinik) kuni 60%, ülejäänu(elekter) saadakse päikeseenergiast ja tuulest. Vesinikkütuseelementi on 48-protsendilise efektiivsusega kasutatud keskmiselt 6 tundi iga 24-tunnise navigatsiooniperioodi jooksul. Sellest on selgunud vesiniku eelised: võrds