Tuesday, November 15, 2011

Küünilisuse tipp:filmirezisöör väidab,et filmi puhul sõnum pole kõige tähtsam...

Ilmar Raag 
Ma ise ei ole veel kunagi teinud filme rahastajate huvides. Ehkki ma eeldan, et minu ja mu rahastajate huvid ühtivad. Ma ise olen olnud Kultuurkapitalis rahajagamise komisjonis. Oma otsuseis oleme teinud oma südametunnistuse järgi. Su soovsônumeist teada saada on loomulik, aga see hirm on üpris naeruväärne. Kunstiliste filmide soovituse puhul ei ole sônum kôige tähtsam, sest kui filmi vorm on kehv, siis ei ole sônumil mingit tähtstust. Seepârast soovitatakse ka peamiselt filme, mis on vormiliselt hästi välja tulnud. Sônumi üle aga vôivad vaatajad ise vaielda.





https://www.facebook.com/ilmar.raag/posts/10150368911234315?notif_t=feed_comment_reply


Brendan Sullivan
Iga filmi abil kujundatakse käitumismalle ja ostu eeliseid-film on ja oli propaganda üks osa-seda teab igaüks kes on vähegi saanud haridust.Seda tõestab ka see film:http://www.youtube.com/watch?v=IlowQcdaUVM

No comments: