Tänini on mudeleid Volvo C30 Electric tehtud nii-öelda põlve otsas, esialgu katsetusteks ja seejärel peamiselt firmasiseseks kasutamiseks. Nüüd ja edaspidi võib rääkida väikeseerialisest tootmisest. Auto pannakse kokku esmalt Ghenti autotehase peakonveieril, jättes kinnitamata mootori ja jõuülekande. Rootsis Göteborgis kinnitatakse keresse elektrimootor, akud ja elektroonikakomplekt.
Akud leiavad koha seal, kus enne oli kütusepaak, samuti kesktunnelis, järelikult pakiruumi maht ei vähene, kirjutab Autoleht.
2012. aasta lõpuni on kavas valmistada vähemalt veerandtuhat elektromobiili, peaks aga nõudmine nende järele suurenema, siis enamgi. Autod on kavas liisida Rootsis, Norras, Hollandis ja Belgias, eeskätt firmadele ja riigiasutustele.
Energiavarust jätkub 150 km läbimiseks, kodusest laadurist täidetakse akud taas 7 tunniga. Tippkiirus ulatub 130 km/h-ni, 50 km/h saavutab sõiduk 4 sekundiga.
No comments:
Post a Comment