1.
Vaesed lapsed Aafrika pärapõrgus ehitavad endile elektrituulikuid:
http://williamkamkwamba.typepad.com/williamkamkwamba/
14 aastane neeger aafrika pärapõrgust võttis raamatukogust tuuliku õpetamise juhendi ja ehitas tuuliku:
William Kamkwamba: How I built my family a windmill
http://www.youtube.com/watch?v=G8yKFVPOD6o&feature=player_embedded
http://spielend-programmieren.at/wiki/doku.php?id=blog:2010:04:23_afrikanisches_windrad
Moving Windmills: The William Kamkwamba story
http://www.youtube.com/watch?v=arD374MFk4w&feature=player_embedded
2.
Harimata neegrid aafrikas ehitavad endile elektrituulikuid:
Home Grown Wind Power In Pemba Mozambique:
http://www.youtube.com/watch?v=kIwpO85TYlE
http://elektritsaabtasuta.blogspot.com/2010/04/harimatud-neegrid-suudavad-tagada.html
3.
Lapsed USA-s ehitavad endile elektrituulikuid:
http://www.nrel.gov/features/20100222_westhigh.html
4.
Naised oskavad tuba kütta tuba päikese abil.Vaata seda klippi,rootslanna ehitab päikesepaneeli:
http://www.youtube.com/watch?v=F0ghIFvR4-k
Vaesed lapsed Aafrika pärapõrgus ehitavad endile elektrituulikuid:
http://williamkamkwamba.typepad.com/williamkamkwamba/
14 aastane neeger aafrika pärapõrgust võttis raamatukogust tuuliku õpetamise juhendi ja ehitas tuuliku:
William Kamkwamba: How I built my family a windmill
http://www.youtube.com/watch?v=G8yKFVPOD6o&feature=player_embedded
http://spielend-programmieren.at/wiki/doku.php?id=blog:2010:04:23_afrikanisches_windrad
Moving Windmills: The William Kamkwamba story
http://www.youtube.com/watch?v=arD374MFk4w&feature=player_embedded
2.
Harimata neegrid aafrikas ehitavad endile elektrituulikuid:
Home Grown Wind Power In Pemba Mozambique:
http://www.youtube.com/watch?v=kIwpO85TYlE
http://elektritsaabtasuta.blogspot.com/2010/04/harimatud-neegrid-suudavad-tagada.html
3.
Lapsed USA-s ehitavad endile elektrituulikuid:
http://www.nrel.gov/features/20100222_westhigh.html
4.
Naised oskavad tuba kütta tuba päikese abil.Vaata seda klippi,rootslanna ehitab päikesepaneeli:
http://www.youtube.com/watch?v=F0ghIFvR4-k
No comments:
Post a Comment