Miks peaks kuskilt pütist (kiirtanklast) korraga kogu nädala või kahe energiavaru autosse toppima kui selle asemel saaks kodus öösel järgmise päeva varu vaikselt peenikesest torust öö jooksul niristada, ja sealjuures kaks korda odavamalt?
Asi selles, et bensiini puhul oleks selleks vaja ehitada ja ülal pidada täiendavat infrastruktuuri. See aga oleks kallis. Elektri puhul on see taristu juba olemas niikuinii ja just vajaks öösel lisakoormust, mistõttu tootja annab täna kaupa öösel soodushinnaga. Kui benssu oleks oma kodus kraanist öösel võtta kasvõi 30% odavamalt kui päeval tanklast, siis oleks tanklaid terve Tallinna peale vaja ehk 2 tükki.
Mis puutub Tallinnast Tartusse sõitu, siis kunagi hakkab kiirtee vasak rida olema reserveeritud elektriautodele kes põrkepiirde küljes olevast trolliliinist toite saavad ja sõidu ajal ühtlasi ka akut laevad. Möödasõidud tehakse siis aku abil paremalt. Mahasõidud ja kohalikud sõidud samuti - siis pole vaja 500 km läbivusega akusid - piisab sajast.
Asi selles, et bensiini puhul oleks selleks vaja ehitada ja ülal pidada täiendavat infrastruktuuri. See aga oleks kallis. Elektri puhul on see taristu juba olemas niikuinii ja just vajaks öösel lisakoormust, mistõttu tootja annab täna kaupa öösel soodushinnaga. Kui benssu oleks oma kodus kraanist öösel võtta kasvõi 30% odavamalt kui päeval tanklast, siis oleks tanklaid terve Tallinna peale vaja ehk 2 tükki.
Mis puutub Tallinnast Tartusse sõitu, siis kunagi hakkab kiirtee vasak rida olema reserveeritud elektriautodele kes põrkepiirde küljes olevast trolliliinist toite saavad ja sõidu ajal ühtlasi ka akut laevad. Möödasõidud tehakse siis aku abil paremalt. Mahasõidud ja kohalikud sõidud samuti - siis pole vaja 500 km läbivusega akusid - piisab sajast.
trebla