Wednesday, August 3, 2011

Sven Kivisildnik peedistab rahva ajusid...ta teenib raha maailma perverte...

http://www.blogger.com/comment.g?blogID=1770068182488734938&postID=8409405952544667017&page=1&token=1312410812957
Maailma valitsevad jõud tahavad muuta kõiki inimesi tarbijaiks,ilma tunneteta ja kultuurita inimmassiks kellede otstarve on vaid kulutada raha kaupade ja kommunaalmaksete peale.
Inno ja Irja kallid,maailm ilma rahvusteta ja kultuurideta minetab elu mõtte...
Monopolid taotlevad kasumit...ja see on haiglaslik sest monetarism on perversne.
See on ju tore,et Inno ja Irja on segaverelised aga ega see tähenda,et Inno ja Irja on sitasööjad ja persse nikkujad.
Ma ei usu,et Inno ja Irja on nõus loomastuma mida taotlevad monopolid. 
Kõikse kurvem on see,et n.n. kultuuri inimesed ehk siis purki sittujad ei ole suutelised kultuuri edendama...Näiteks Sven Kivisildnik peedistab rahva ajusid...ta teenib raha maailma perverte...

2 comments:

elektritsaabtasuta.blogspot.com said...

Sven Kivisildnik
söö sitta: Sven Kivisildnik peedistab rahva ajusid...ta teenib raha maailma perverte...

3 minutes agoBrendan Sullivan
Ma ju võin sitta süüa kui see päästab eesti rahvuse väljasuremisest ja paneb eesti rahvuse kosuma.Kuid ma olen veendunud,et sa teed ajupesu sest sa ei otsi lahendusi ega paku lahendusi,ning kui mina tekitan arutelu sel teemal siis sa kirjutad,et ma tüütan sind.

elektritsaabtasuta.blogspot.com said...

Eesti rahva peedistaja
Sven Kivisildnik kes teenib juutide ehk siis pankade huve ja selle heaks oksendab rahvale näkku,kustutas mind näguderaamatu sõprade nimekirjast sest ta ju kardab diskussiooni-varjab oma musta pale.