Thursday, December 27, 2012

Ma pole 20 aastat näinud õnnelikke inimesi...

Nõuka ajal olid kõik inimesed õnnelikud.Kõik said hariduse,puudusid töötud ja kodutud-inimestel polnud probleeme....
Peale nõuka aja lõppu ma pole enam näinud õnnelikke inimesi.Koos Nõukogude liiduga hukkusid õnnelikud inimesed...Kapitalism on vaimuhaigus ja seetõttu on võimatu leida õnnelikke inimesi...ka pea liiva sisse peitnud mediteerijad jms. usklikud kes usuvad,et nad on õnnelikud aga nad ikkagi ei ole nõnda õnnelikud kui seda olid inimesed nõuka ajal...
Isegi maailma kõige rikkamate inimeste nägudesse on ikkagi kirjutatud kurbus,nad ei ole õnnelikud...
Vaadake nõuka aja filme ja te näete,et selle aja kõik inimesed on õnnelikud...

Ma igal hommikul oksendan selle kapitalismi peale....


Minu visioon Eesti tulevikust:

http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/06/minu-visioon-eesti-tulevikust.html


No comments: