Thursday, July 21, 2011

elekter + jalgratas on reaalne sõiduvahend ja kohutavalt odav kasutada.

http://eestielu.delfi.ee/eesti/elu/laanemaa-mehe-ehitatud-elektrijalgratas-teeb-poevurridele-silmad-ette.d?id=47075498&com=1
kaelektrirattur02.06.2011 10:38
1. ei pea olema suunatuled küll aga E kategoria rehvid,ees lähi ja taga pidutituli. Registrisse kantud ja liikluskindlustus. 

2.võib olla 1kW kuid ei tohi liikuda kiiremini kui 25km/h vastasel juhul vaata punkt 1.

3.Esivedu on SAAST. Suur moment raskendab juhtimist ja kogu aeg on "tühivedu"
Proovitud värk ja isiklikult läksin tagaveo peale tagasi.See väike eelis mis tuleb maastikul liikudes ei kata jutimismõnusi ja korralikku kiirendust.Lisaks ilmselt on tal 10Ah akut mida on ilmselgelt vähe 1kW mootori jaoks. Miinimum on 25Ah

4. See GoldenMotor iMagicPie Hub Motor kasutab sisse ehitatud kontrollerit ja see ei suuda majandada üle30A See ei suuda seda mootorit TÕELISELT liigutada.

5. Kui thad tõeliselt elektrit naitida osta see 
http://www.goldenmotor.com/
Model: HBS36R -- Rear Hub Motor

ja korralik 100A 4kw rolleri kontroller. ee lubab ajutiselt koormata 3-4 kW ja see on juba tõeline minek. Kui sul tagaveolise jalgratta puhul esiratas maast kerkib (ilma et tasakaaluga nõksutada) siis on see imelik tunne :o)

Tuunitud rolleritega jogade kes õhtuti oma mootorsaagidega tinisevad võib selle seadmeda väga egukalt "sääsetõrjet" teha lisaks veel ta ei haIse on 5x osavam sõita JA TA ON 95% VAIKSEM.

Igatahes on väga tore seda artiklit lugeda ja tunda et eestimaal on veel inimesi kes on aru saanud ,et elekter + jalgratas on reaalne sõiduvahend ja kohutavalt odav kasutada.

No comments: