Sunday, February 20, 2011

Vestlus Ahto Kaasikuga

Between Ahto Kaasik and You
Brendan Sullivan February 20 at 8:48am
Parem rääkige kuidas see tammepuu kallistamine käib ja mis tunde sellest saab,ning milleks see hea on.
Ükskord nägin telekast kus üks pika habemega mees rääkis tammepuu kallistamisest ja ma proovisin selle järgi.
Mul oli selline tunne,et justkui oleks kallistanud kallimat(seksi erutust muidugi polnud),üle selja läksid sipelgad noh need kudinad.
Hiinlastel on oma õpetustes kirjas kõik teadmised.Minu arvates Maausk on Tao usu sarnane sest on maalähedane.
Kui on soovi aru saada Maausust siis peaks lugema Feng Shui-d:))
Oleks tore kui keegi asjapulk paneks Maasusu samamoodi kirja kui hiinlastel on need asjad kirjas.
February 20 at 10:17am Report
Suurem osa eestlasi usub, et puul on hing. Sellest avalikult kõnelemine on aga meile võõras.
Teised usud võivad olla mausule sarnasemad või vähemsarnasemad. Kui see sulle enam korda ei lähe, on sinusts aanud maausuline.
Brendan Sullivan February 20 at 10:20am
Maa usuline ei kirjuta kirjavigadega.
Brendan Sullivan February 20 at 10:22am
Nüüd löögem kella:
Seminar - Teeme ise tuulegeneraatori
http://www.facebook.com/event.php?eid=127249934014656
Share
Location:Lina 5, Tallinn
Time:6:00PM Tuesday, March 22nd
February 20 at 10:24am Report
Kui soovid suhelda, siis tutvusta ennast. Muidu lahmid siin nagu tyypiline arg provokaator.
Brendan Sullivan February 20 at 10:29am
Ma olen selline milline on mu blogi.
Kuna omavalmistatud elektrituulikud ja päikesepaneelid peale tasuvusaega annavad elektrit tasuta siis saab tasuta:transporti,kütta tuba.Tänu talgutele saab maju tasuta jpms. Vaata linki: http://elektritsaabtasuta.blogspot.com/2011/01/kuna-omavalmistatud-elektrituulikud-ja.html

Oot-oot sa kirjutasid kirjavigadega ja mina tegin sellest sulle märkuse ja sa heidad mulle seda ette nimetades seda lahmimiseks!!
Elektrit saab tasuta: Kuna omavalmistatud elektrituulikud ja päikesepaneelid peale tasuvusaega annav
elektritsaabtasuta.blogspot.com
Kuna omavalmistatud elektrituulikud ja päikesepaneelid peale tasuvusaega annavad elektrit tasuta siis saab tasuta:transporti,kütta tuba.Tänu talgutele saab maju tasuta jpms. Vaata linki:http://elektritsaabtasuta.blogspot.com/2011/01/kuna-omavalmistatud-elektrituulikud-ja.html
Share
February 20 at 10:33am Report
Vabandust, aga mul pole soovi suhelda inimesega, kes ennast ei tutvusta. Kui inimene varjab oma nime ja nägu, ei ole põhjust teda usaldada. Head!

No comments: