Monday, October 7, 2019

Elektriautod päästaks Eesti naftatoru otsas virelemisest

Elektriautod päästaks Eesti naftatoru otsas virelemisest.

https://m.forte.delfi.ee/article.php?id=22449667

Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit krooni, mis teeb 7500 krooni iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitab Tuisk küsimuse."

10 comments:

  1. Peatagem Venemaale andami maksmine siis jagub raha igale poole.
    Delfi artiklis "
    Elektriautod päästaks Eesti naftatoru otsas virelemisest"

    on kirjas "
    Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit krooni, mis teeb 7500 krooni iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitab Tuisk küsimuse."

    Kui arvestada inflatsiooni ja seda,et rahakurssi pandi lambist,ning hinnad pandi laest siis selle aja 10 miljardit krooni on praegused 10 miljardit eurot.
    Kui riik toodaks elektriautosid ja jagaks neid omahinnaga kodanikele siis Eesti igal aastal saaks rikkamaks 10 miljardi euro võrra.

    ReplyDelete
  2. Peatagem Venemaale andami maksmine siis jagub raha igale poole.
    Delfi artiklis "
    Elektriautod päästaks Eesti naftatoru otsas virelemisest"

    on kirjas "
    Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit krooni, mis teeb 7500 krooni iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitab Tuisk küsimuse."

    Kui arvestada inflatsiooni ja seda,et rahakurssi pandi lambist,ning hinnad pandi laest siis selle aja 10 miljardit krooni on praegused 10 miljardit eurot.
    Kui riik toodaks elektriautosid ja ( või) vesiniku autosid ,ning jagaks neid omahinnaga kodanikele siis Eesti igal aastal saaks rikkamaks 10 miljardi euro võrra. Vesiniku autosid toodab Ford,Toyota,mingid firmad Koreas,Inglismaal ja mujal. Vesiniku auto erineb elektriautost vaid akude poolest,akude asemel on kütuseelement.
    Vesiniku saab tasuta tuulikute ja päikesepaneelide abil.
    Elektriautosid toodeti(toodetakse ?) Eestis,firma ZEV.ee Krooni ajal auto jaehind oli kusagil 10 000 krooni,kaubikul 20 000.

    ReplyDelete
  3. Peatagem Venemaale andami maksmine siis jagub raha igale poole.
    Delfi artiklis "
    Elektriautod päästaks Eesti naftatoru otsas virelemisest"

    on kirjas "
    Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit krooni, mis teeb 7500 krooni iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitab Tuisk küsimuse."

    Kui arvestada inflatsiooni ja seda,et rahakurssi pandi lambist,ning hinnad pandi laest siis selle aja 10 miljardit krooni on praegused 10 miljardit eurot.
    Lisaks sellele kulutused Vene gaasile. Eesti gaasi maagaas tuleb Venemaalt,alles hiljuti uuendati lepingut Putiniga,vene lehed sellest kirjutasid,Eesti omad vaikivad-nii kinnitas seda Andres Raid.
    Kui riik toodaks elektriautosid ja ( või) vesiniku autosid ,ning jagaks neid omahinnaga kodanikele siis Eesti igal aastal saaks rikkamaks 10 miljardi euro võrra. Vesiniku autosid toodab Ford,Toyota,mingid firmad Koreas,Inglismaal ja mujal. Vesiniku auto erineb elektriautost vaid akude poolest,akude asemel on kütuseelement.
    Vesiniku saab tasuta tuulikute ja päikesepaneelide abil.
    Elektriautosid toodeti(toodetakse ?) Eestis,firma ZEV.ee Krooni ajal auto jaehind oli kusagil 10 000 krooni,kaubikul 20 000.

    ReplyDelete
  4. Tallinna ja kogu Eesti ühistransport ja
    eratransport peab olema tasuta
    taastuvenergia arvelt aga mitte maksumaksjate arvelt.
    Elektri ja kütuse
    müümine tekitab inflatsiooni ja see tekitab vaesust.
    Finants püramiid.
    Eesti ja kogu inimkond on allutatud finants püramiidile,Rothschild erapanga juhtimisele.
    Inflatsiooni tekitamise abil nuumatakse finants püramiidi tipu omanikku Rothschild perekonda.
    Intenetist leiab palju informatsiooni mis kinnitab,et inflatsiooni tekitatakse keskpankade kasumi tarbeks ja see imeb mahlad ettevõtjatelt ja rohujuure tasandi inimestest.
    Keskpankade omanikuks on Rothschild perekond.
    Sellise maailmakorra likvideerimiseks peavad sisendhinnad olema tasuta,
    elekter,kütus,vesi,eluase jms. peavad olema tasuta,nende eest tasu nõudmine on varjatud maksustamine.
    Suurim varjatud maksustamine on eluasemelaen...
    Kuritegeliku finants püramiidi esindajad tembeldavad süsteemile vastuhakkajaid kommunistideks...
    Pangandus ise elab õndsas kommunismis aga rohujuure tasand peab siplema karmis kapitalismis.
    Mind ei huvita mingid ismid, eestlased peavad saama elada maal looduse keskel sest eestlased olid ja on metsa ja maarahvas.

    Elektri ja kütuse
    müümine teeb terve Eesti vaeseks
    Eesti riigijuhid on nii vaimupimedad ja juhmid,nad ei tea kuidas luua rikkust.
    Elektri ja kütuse
    müümine tekitab inflatsiooni ja see tekitab vaesust.
    Rikkuse loob tasuta elektrivool ja kütus.

    ReplyDelete

  5. Eratransport peab olema tasuta

    Tallinna ja kogu Eesti ühistransport ja
    eratransport peab olema tasuta
    taastuvenergia arvelt aga mitte maksumaksjate arvelt.
    Elektri ja kütuse
    müümine tekitab inflatsiooni ja see tekitab vaesust.
    Finants püramiid.
    Eesti ja kogu inimkond on allutatud finants püramiidile,Rothschild erapanga juhtimisele.
    Inflatsiooni tekitamise abil nuumatakse finants püramiidi tipu omanikku Rothschild perekonda.
    Internetist leiab palju informatsiooni mis kinnitab,et inflatsiooni tekitatakse keskpankade kasumi tarbeks ja see imeb mahlad ettevõtjatelt ja rohujuure tasandi inimestest.
    Keskpankade omanikuks on Rothschild perekond.
    Sellise maailmakorra likvideerimiseks peavad sisendhinnad olema tasuta,
    elekter,kütus,vesi,eluase jms. peavad olema tasuta,nende eest tasu nõudmine on varjatud maksustamine.
    Suurim varjatud maksustamine on eluasemelaen...
    Kuritegeliku finants püramiidi esindajad tembeldavad süsteemile vastuhakkajaid kommunistideks...
    Pangandus ise elab õndsas kommunismis aga rohujuure tasand peab siplema karmis kapitalismis.
    Mind ei huvita mingid ismid, eestlased peavad saama elada maal looduse keskel sest eestlased olid ja on metsa ja maarahvas.

    Elektri ja kütuse
    müümine teeb terve Eesti vaeseks
    Eesti riigijuhid on nii vaimupimedad ja juhmid,nad ei tea kuidas luua rikkust.
    Elektri ja kütuse
    müümine tekitab inflatsiooni ja see tekitab vaesust.
    Rikkuse loob tasuta elektrivool ja kütus

    ReplyDelete
  6. Tasuta ühistransport
    peatab Eesti huku.
    Elektrivoolu ja kütuse
    müümine tekitab
    inflatsiooni ehk hinnatõusu ja see sunnib firmasid ja korporatsioone teenima kasumit ja tootma prahti aga mitte teenima inimkonda ja loodust ,ning too tekitab katastroofiliselt suure
    ökoloogilise jälje.
    Prahti toodavad korporatsioonid aga mitte tarbijad,loe lugu "Piiramatu kasvu orgasm".
    EE on riigiasutus ja pole erastatud. Eesti kodanikud on EE omanikud.
    Omanikele elektriarvete esitamine on lubamatu.

    Riik peab tagastama kodanikele raha mille
    kasseeris elektriarvete kaudu.

    ReplyDelete
  7. Tugeva siseturu
    konkurentsi-majanduse loomiseks peab transport ja elektrivool olema tasuta . Tugeva konkurentsi-majanduse puhul kasvab maksude laekumine tunduvalt.

    ReplyDelete
  8. Tugeva siseturu konkurentsi-majanduse loomiseks

    eratransport ja elektrivool peab olema tasuta.

    Tallinna ja kogu Eesti ühistransport ja
    eratransport peab olema tasuta
    taastuvenergia arvelt aga mitte maksumaksjate arvelt.
    Elektri ja kütuse
    müümine tekitab inflatsiooni ja see tekitab vaesust.
    Finants püramiid.
    Eesti ja kogu inimkond on allutatud finants püramiidile,Rothschild erapanga juhtimisele.
    Inflatsiooni tekitamise abil nuumatakse finants püramiidi tipu omanikku Rothschild perekonda.
    Internetist leiab palju informatsiooni mis kinnitab,et inflatsiooni tekitatakse keskpankade kasumi tarbeks ja see imeb mahlad ettevõtjatelt ja rohujuure tasandi inimestest.
    Keskpankade omanikuks on Rothschild perekond.
    Sellise maailmakorra likvideerimiseks peavad sisendhinnad olema tasuta,
    elekter,kütus,vesi,eluase jms. peavad olema tasuta,nende eest tasu nõudmine on varjatud maksustamine.
    Suurim varjatud maksustamine on eluasemelaen...
    Kuritegeliku finants püramiidi esindajad tembeldavad süsteemile vastuhakkajaid kommunistideks...
    Pangandus ise elab õndsas kommunismis aga rohujuure tasand peab siplema karmis kapitalismis.
    Mind ei huvita mingid ismid, eestlased peavad saama elada maal looduse keskel sest eestlased olid ja on metsa ja maarahvas.

    Elektri ja kütuse
    müümine teeb terve Eesti vaeseks
    Eesti riigijuhid on nii vaimupimedad ja juhmid,nad ei tea kuidas luua rikkust.
    Elektri ja kütuse
    müümine tekitab inflatsiooni ja see tekitab vaesust.
    Rikkuse loob tasuta elektrivool ja kütus.

    Tasuta transport
    peatab Eesti huku.
    Elektrivoolu ja kütuse
    müümine tekitab
    inflatsiooni ehk hinnatõusu ja see sunnib firmasid ja korporatsioone teenima kasumit ja tootma prahti aga mitte teenima inimkonda ja loodust ,ning too tekitab katastroofiliselt suure
    ökoloogilise jälje.
    Prahti toodavad korporatsioonid aga mitte tarbijad,loe lugu "Piiramatu kasvu orgasm".
    EE on riigiasutus ja pole erastatud. Eesti kodanikud on EE omanikud.
    Omanikele elektriarvete esitamine on lubamatu.

    Riik peab tagastama kodanikele raha mille
    kasseeris elektriarvete kaudu.

    Tugeva siseturu
    konkurentsi-majanduse loomiseks peab transport ja elektrivool olema tasuta . Tugevasiseturu konkurentsi-majanduse puhul kasvab maksude laekumine tunduvalt.

    ReplyDelete
  9. Trollibusside liinidega

    tuleb katta kogu Eestimaa maanteed ja kolgaste teed.
    Tuleb ehitada kolm tuuleparki milledes tuulikud on 200 meetri pikkuste tuulikutega sest seal on tuult alati,nendega katab Eestimaa energia vajaduse. Tuulikud peale tasuvusaega annavad elektrit tasuta.

    Siemens
    kasutab autobahnidel rekkaid milledel on elektrimootorid ja elektrit saavad nad sarvede kaudu nagu trollibussid.

    Akudeta elektritraktorid

    Vedagem elektriliinid haritavatele maadele

    Elektritraktorid ei pea ilmtingimata olema akudega,vanasti toideti neid kaabli kaudu nagu tolmuimejaid.
    Tuleb ehitada kolm tuuleparki milledes tuulikud on 200 meetri pikkuste tuulikutega sest seal on tuult alati,nendega katab Eestimaa energia vajaduse. Tuulikud peale tasuvusaega annavad elektrit tasuta.


    Akudeta elektritraktori ehitas Lembit Merila.

    Akudeta elektritraktorid olid juba ammu.
    Akudeta elektritraktori ehitas Lembit Merila.

    Vedagem elektriliinid haritavatele maadele

    Elektritraktorid ei pea ilmtingimata olema akudega,vanasti toideti neid kaabli kaudu nagu tolmuimejaid.
    Tuleb ehitada kolm tuuleparki milledes tuulikud on 200 meetri pikkuste tuulikutega sest seal on tuult alati,nendega katab Eestimaa energia vajaduse. Tuulikud peale tasuvusaega annavad elektrit tasuta.

    ReplyDelete
  10. Eesti tarbeks piisab kolmest tuulepargist milledes tuulikud on 200 meetri kõrgused,seal on tuult alati. Tuulikud peale tasuvusaega annavad elektrit tasuta sest uutel tuulikutel on hoolduskulud minimaalsed ja tuul puhub tasuta.
    Taastuvenergia tasu on vargus.
    Eesti riik peab kodanikele tagastama elektriarvetena kasseeritud raha.
    Kuna elektrit ja vett millest eraldatakse vesinikku saab tasuta siis ka vesinikku saab tasuta.
    Vesiniku autod erinevad elektriautodest akude poolest. Vesiniku autodel on akude asemel vesiniku element.

    ReplyDelete