Kunsti jõud
Tele- ja kinokujunditel on inimestele tohutult suur mõju. Kõige köitvamad on meile ekraanil ikka heatahtlikud röövlid, peenetundelised tapjad, hella südamega bandiidid, õrna hingega mürgitajad. Terve kurjategijate põlvkond on üles kasvanud «Ristiisa» peal ja veel üks «Brigaadi» peal, kus kõrilõikajat mängis nii hästi Sergei Bezrukov.
http://arvamus.postimees.ee/922084/jelena-skulskaja-hea-on-kirjutada-elust-seda-tundmata/?t=565#l
Kuidas saab elektrit tasuta ? https://elektritsaabtasuta.blogspot.com/2016/11/kuidas-saab-elektrit-tasuta.html Isegi lapsed meisterdavad endile elektrituulikuid ja päikesepaneele sest peale tasuvusaega annavad nood elektrit ja kütet tasuta jpms: http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/06/polve-peal-meisterdatud-elektrituulikud.html
Saturday, July 28, 2012
Küüditatud Kätlyni kümneaastane poeg saab eesti keelest küll aru, kuid rääkida väga ei oska.
Londonis elavad eestlannad: vaatasime olümpia avamist ja jõime Eesti viina - Sport
Küüditamise olemus tänapäeval seisneb selles,et riigivõimud mis on korrumpeerunud ja teenivad korporatsioonide ja IMF-i huve,ning selle tõttu majanduspoliitika on selline,et investeeringud jäävad vaid pealinna ja maarahvas on pagendatud linnadesse ja välismaale vabatahtlikult-sunniviisiliselt toimub n.n. palgapagendamine ehk palgaküüditamine.
Küüditatud eestlased on meie rahvusele kadunud sest lastest ei saa eestluse edasikandjaid,nad segunevad multikultiks ja varsti unustavad isegi eesti keele.
http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2011/02/kuuditajate-nimekiri.html
Küüditamise olemus tänapäeval seisneb selles,et riigivõimud mis on korrumpeerunud ja teenivad korporatsioonide ja IMF-i huve,ning selle tõttu majanduspoliitika on selline,et investeeringud jäävad vaid pealinna ja maarahvas on pagendatud linnadesse ja välismaale vabatahtlikult-sunniviisiliselt toimub n.n. palgapagendamine ehk palgaküüditamine.
Küüditatud eestlased on meie rahvusele kadunud sest lastest ei saa eestluse edasikandjaid,nad segunevad multikultiks ja varsti unustavad isegi eesti keele.
http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2011/02/kuuditajate-nimekiri.html
Jüri Laurson: vaene tarbija jääb elektri vabaturul hätta - Arvamus - E24.ee
Jüri Laurson: vaene tarbija jääb elektri vabaturul hätta - Arvamus - E24.ee
http://www.e24.ee/903560/valitsus-karmistab-uute-majade-energiakulu-norme/
Inflatsiooni abil hoitakse inimesi orjuses...Inflatsiooni tekitatakse elektri ja naftasaaduste hinna tõstmisega...see on banaanivabariigi majandussüsteem mille majandusmudeliks on inflatsioonipõhine majandus.
Inflatsioonipõhine majandus laostab nii tavakodanikke kui ettevõtjaid:
http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/05/inflatsioonipohine-majandus-laostab-nii.html
Valitsus karmistab uute majade energiakulu norme
http://www.e24.ee/903560/valitsus-karmistab-uute-majade-energiakulu-norme/
Inflatsiooni abil hoitakse inimesi orjuses...Inflatsiooni tekitatakse elektri ja naftasaaduste hinna tõstmisega...see on banaanivabariigi majandussüsteem mille majandusmudeliks on inflatsioonipõhine majandus.
Inflatsioonipõhine majandus laostab nii tavakodanikke kui ettevõtjaid:
http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/05/inflatsioonipohine-majandus-laostab-nii.html
Inimese territoorium.
Koerad ja kassid peavad oma territooriumiks aeda aga millega piirneb inimlooma territoorium? Kui palju vajab inimorganism normaalseks arenguks vaba territooriumi?
Väga ahistav on elada korterelamus sest selles intiimne territoorium on olematu. See teeb haigeks...
Maaema messil keegi kõnepuldis rääkis,et maal elades ümber maja jooksvad kassid -koerad,haned kaitsevad inimvaimu ka öisel ajal. See on ju loogiline,inimene saab rahulikult magada aga ühiskorteris inimene on aina stressis sest isegi lukustatud ukse taga inimene ikka ei ole täiesti vaba...
Väga ahistav on elada korterelamus sest selles intiimne territoorium on olematu. See teeb haigeks...
Maaema messil keegi kõnepuldis rääkis,et maal elades ümber maja jooksvad kassid -koerad,haned kaitsevad inimvaimu ka öisel ajal. See on ju loogiline,inimene saab rahulikult magada aga ühiskorteris inimene on aina stressis sest isegi lukustatud ukse taga inimene ikka ei ole täiesti vaba...
Vanglas ja linnas hakkab inimaju taandarenema.
Linn on vangla... vanglas inimaju hakkab degradeeruma peale kolmandat vangiaastat...linna elu hakkab ajudele juba mõne päeva möödudes...linnaelanike ajud on degradeerunud linna halva mõju tõttu...seda on näha taandarenenud ajakirjanike sõnavõttudest...
Abitute ajakirjanike põlvkond: Postimehe ajakirjanikud on mähkmetes ja Delfi omad ei oska kahvlit hoida
http://rahvahaal.delfi.ee/news/uudised/abitute-laste-polvkond-4-aastased-mahkmetes-ja-8-aastased-ei-oska-kahvlit-hoida.d?id=64719490&com=1&s=1&no=340
Abitute ajakirjanike põlvkond: Postimehe ajakirjanikud on mähkmetes ja Delfi omad ei oska kahvlit hoida
http://rahvahaal.delfi.ee/news/uudised/abitute-laste-polvkond-4-aastased-mahkmetes-ja-8-aastased-ei-oska-kahvlit-hoida.d?id=64719490&com=1&s=1&no=340
Korralikku ajakirjandust iseloomustavad viis tunnust: 1. hea probleemipüstitus, 2. lahenduste otsimine ühiskonna huvides, 3. probleemse teema ammendav avamine ja sobilike allikate paljusus, 4. esitusviisi ajakirjandusmeisterlikkus, hea ja loetav stiil, miks mitte ka uudne käsitlusviis ning 5. tähelepanuväärne ühiskondlik mõjukus, vastukaja teke."
Abitute ajakirjanike artiklites puuduvad punktile 2 vastavad laused.
Friday, July 27, 2012
Gladiaatorite olümpiamängud...sportlased on tänapäeva gladiaatorid...nende abil hoitakse rahva tähelepanu oluliselt mitteolulisel...
Kui teha iga päev ca 1 h aasta ennem OM, või MM teatud bioenergeetilisi harjutusi, siis saadakse eelis kestvusspordialadel konkurentide ees, kes teevad sama palju füüsilisi treeninguid, kui ka on sama suure tahtejõuga.
Pidevalt tehes õigeid bioenergeetilisi harjutusi, programmeeritakse meie keha vastupidavaks, ehitatakse ülesse keha distsipliin, kui selline.
Sellega kaasneb suurem vastupanuvõime suurtel koormustel.
Samuti ei olda psühholoogiliselt teiste poolt mõjutatavad ning võetakse vastu ka rasketes olukordades õigeid otsuseid (ehk suusatamises, kui hakkab grupisõidus viimased kilomeetrid, tehakse õigel ajal spurt jms.).
Lisaks osatakse eirata valu, kui segavat tunnet. Kui Sa lihtsalt ei tunne valu.
Ning mis vast tähtsaim. Osatakse võtta ka rasketel hetketel lisa energia näol sealt, kust konkurendid ei suuda seda võtta, tekitades kunstlikult meditatiivne energiapuri jms.).
Ehk, kui hakkab 30 kilomeetri distantsil viimased 10 km, siis suusatad Sa seda, nagu oleksid alles esimesed 10 km distantsist. Või siis kasutad bioenergeetilist nõksu energiapurje näol. Ehk lihtsalt lähed teatud oskustega teistelt eest.
Lisaks on olemas teatud bioenergeetiline energiapunktide massaazi võimalus. Mille kaudu saadakse täielik dopingu efekt. Ilma, et midagi keemilist sööma peaks ja kartma, et Sind diskvalifitseeritakse.
Ehk enda aasta tagune näide, kui peale 1 ebaõnnestunud kvantmeditsiini teraapiat Tartus, kui olin kaotanud eluenergiat ja pärast seda olin võimeline 2 nädalat hiljem liikuma vaid 200 m korraga. Sest pärast seda muutusid jalad nõrgaks, keha surises, silme eest läks valgeks.
Kuid teinud läbi teatud massaazi, liikusin pärast seda 2-3 km käies praktiliselt jooksusammul. Ning kuu hiljem liikusin juba vabalt kiirel sammul 4-5 km.
Ja pärast selle aasta alguse tõsist jama, kui Tallinnas joogatrennis umbses ruumis tõmbus väikeaju veresoon kokku ning esimesed 2 nädalat algul liikusin, kui robot. Kuid 2 nädalat hiljem tehtud veloseadme katse näitas võimet liikuda rattaga 9 km. Ja seda ilma igasuguse puhkamiseta.
Me oleme piltlikult õeldes lõputute energiaressurssidega, kui vaid õigeid asju piisavalt teeme.
Seega neid asju on võimalik ka mu joogatreeningutes õppida, omandada. Seega, kui on tahtejõudu tahtmaks tulla olümpiavõitjaks, siis Sotsi taliolümpiaks jõuaks täitsa vormi...
https://www.facebook.com/groups/257467234362111/270732409702260/?notif_t=group_activity
Minu kommentaar:
Mulle väga meeldib su õpetus sest selles on vana hiina kõrgkultuuri tarkusi...aga sportlased on tänapäeva gladiaatorid...nende abil hoitakse rahva tähelepanu oluliselt mitteolulisel...
Thursday, July 26, 2012
Iirimaa eestlastele teen puust ette ja värvin punaseks...
Ma ehitasin õllepurkidest päikesepaneeli ja paigaldan selle sauna seinale,et see sügisel ja talvel hoiaks päevasel ajal sauna soojana ja kuivana,ning loodetavasti suvel kütaks sauna kuumaks. Järgmisena tahan ehitada päikesepaneeli mis kütab vett.Noh,tahan päikese abil lülitada välja neid iirimaa elektrilisi dushi pumpasid sest nood võtavad palju elektrit. Üleüldiselt, ma üritan iirimaal elavatele eestlastele selgeks teha seda juttu:
Kui ühe hoone või korteri maksimaalne energiatarbevoog oleks 1–2 kW, kerkib paratamatult küsimus, kas selle katmiseks on vaja kindlasti liituda suure energiavõrguga või tsentraliseeritud energiatootmissüsteemiga.
Nullenergia-maja kasutab vaid nii palju energiat, kui hoone ise toota suudab.
http://www.ehitusuudised.net/Default.aspx?ArticleID=f66fc14f-7cf3-4bd5-a3e9-fb87be01dd1d
Et kui suure energiasõltumatuseni on võimalik jõuda plussenergiamaja kontseptsiooni arendades ja laiemalt juurutades.
http://www.bioneer.ee/bioneer/arvamus/aid-6537/M%C3%B5tteid-rehielamust-passiivmajani-ja-kaugemale
http://ww2.eas.ee/vfs/4748/inseneeria_3_2008.pdf
Strandberg ütles:
Kui 130 m2 suuruse hoone energiakulu
on 300 kWh/m2 aastas, vajab see võimsust
10 kW (kilovatti); sama suure energiat
säästva hoone puhul on sama näitaja aga
vaid 1 kW!
Kui ühe
hoone või korteri maksimaalne energiatarbevoog
oleks 1–2 kW, kerkib paratamatult
küsimus, kas selle katmiseks on vaja kindlasti
liituda suure energiavõrguga või tsentraliseeritud
energiatootmissüsteemiga. Minu
seisukoht on, et tuleviku talumaja võiks olla
oma energiavarustuses maksimaalselt autonoomne.
Selleks on piisavalt energiavooge,
kasvõi päikest-tuult.
http://ww2.eas.ee/vfs/4748/inseneeria_3_2008.pdf
Kui ühe hoone või korteri maksimaalne energiatarbevoog oleks 1–2 kW, kerkib paratamatult küsimus, kas selle katmiseks on vaja kindlasti liituda suure energiavõrguga või tsentraliseeritud energiatootmissüsteemiga.
Nullenergia-maja kasutab vaid nii palju energiat, kui hoone ise toota suudab.
http://www.ehitusuudised.net/Default.aspx?ArticleID=f66fc14f-7cf3-4bd5-a3e9-fb87be01dd1d
Et kui suure energiasõltumatuseni on võimalik jõuda plussenergiamaja kontseptsiooni arendades ja laiemalt juurutades.
http://www.bioneer.ee/bioneer/arvamus/aid-6537/M%C3%B5tteid-rehielamust-passiivmajani-ja-kaugemale
http://ww2.eas.ee/vfs/4748/inseneeria_3_2008.pdf
Strandberg ütles:
Kui 130 m2 suuruse hoone energiakulu
on 300 kWh/m2 aastas, vajab see võimsust
10 kW (kilovatti); sama suure energiat
säästva hoone puhul on sama näitaja aga
vaid 1 kW!
Kui ühe
hoone või korteri maksimaalne energiatarbevoog
oleks 1–2 kW, kerkib paratamatult
küsimus, kas selle katmiseks on vaja kindlasti
liituda suure energiavõrguga või tsentraliseeritud
energiatootmissüsteemiga. Minu
seisukoht on, et tuleviku talumaja võiks olla
oma energiavarustuses maksimaalselt autonoomne.
Selleks on piisavalt energiavooge,
kasvõi päikest-tuult.
http://ww2.eas.ee/vfs/4748/inseneeria_3_2008.pdf
Vanasti tark inimene sai aru poolest sõnast...vähem taiplikule tuli seletada,rumalale tuli teha puust ette ja värvida punaseks...aga iirimaal elavatele eestlastele tee puust ette ja värvi punaseks ja siis saad mõnitada...iirimaal elavad eestlased on uppunud infomürasse-Iirimaa eestlaste arvamusliidrid on idioodid... ja rahvas tammub nende järgi...
Wednesday, July 25, 2012
Loodusehituse uudiseid Eestist
Loodusehituse uudiseid Eestist - suuremat sorti ja huvitava kujuga põhumaja ehituse kohta Kesk-Eestis on üles pandud värske pildiseeria. Kel huvi siis leiate selle omaniku Sven Aluste FB lehelt! Maja püstitamine toimub muide juba augustis.
Natural building news - there is a gallery of photos about interesting straw bale construction in Central of Estonia, you will find it on Sven Aluste FB page! House will be raised on this autumn.
https://www.facebook.com/kogukonnad
Natural building news - there is a gallery of photos about interesting straw bale construction in Central of Estonia, you will find it on Sven Aluste FB page! House will be raised on this autumn.
https://www.facebook.com/kogukonnad
Kantpead ahju!
Vargile minnakse hädas
Tead... liigagi sageli seisneb häda tuum selles, et kui varastamine oma valikutest välistada, siis tuleb endale ausal teel sissetulekuid genereerida. Ja kuna selline mõtegi on tülgastav, siis tuleb tõepoolest vargile minna - häda sunnib! ;)
Muidugi, kui oled narkomaan, siis vajad sellist "päevaraha", et ausal teel ongi seda praktiliselt võimatu teenida - isegi sajad inimesed, kellelt sa varastad, suudavad hädavaevu su igapäevaseid vajadusi katta.
Ent ma siiski ei nõustuks selle masenduv-alistuva seisukohaga, millele jõutakse artikli lõpus. Et tuleb ise varas üles leida, kinni võtta, politseile üle anda ja hiljem vaadata, kuidas ta vabalt (nagu ennegi) ringi liigub.
Tegelikult teda ei pea politseile üle andma - temaga võib teha, mida iganes ja talitada nagu ise heaks arvad. Jah, see on seaduserikkumine. Ent paraku elame me ühiskonnas, kus seadused ei suuda nende järgijat tavaolukorras kaitsta, kuid paradoksaalsel kombel - niipea, kui sa seaduse raamidest väljapoole astud, hakkavad need sinu kasuks töötama. Sest need on loodud mitte kurjategija karistamiseks, vaid tema õiguste kaitseks. Sa võid väita, mida iganes ja see võib olla kuitahes ajuvaba ning uskumatu (nagu toodud näiteski), aga see ei loe midagi - väite absurdsust, mis on ilmselge ka lollile, tuleb formaalselt ja reeglitekohaselt tõestada.
Kui sinu kodunt leitakse laip või briti kroonijuveelid (mille leidmist sa vaidlustama ei hakkagi), kuid sina raiud järjekindlalt, et sul pole aimugi, kuidas see sinu koju sattus, siis on vastupidise tõendamisega tõeline higi.
Tead... liigagi sageli seisneb häda tuum selles, et kui varastamine oma valikutest välistada, siis tuleb endale ausal teel sissetulekuid genereerida. Ja kuna selline mõtegi on tülgastav, siis tuleb tõepoolest vargile minna - häda sunnib! ;)
Muidugi, kui oled narkomaan, siis vajad sellist "päevaraha", et ausal teel ongi seda praktiliselt võimatu teenida - isegi sajad inimesed, kellelt sa varastad, suudavad hädavaevu su igapäevaseid vajadusi katta.
Ent ma siiski ei nõustuks selle masenduv-alistuva seisukohaga, millele jõutakse artikli lõpus. Et tuleb ise varas üles leida, kinni võtta, politseile üle anda ja hiljem vaadata, kuidas ta vabalt (nagu ennegi) ringi liigub.
Tegelikult teda ei pea politseile üle andma - temaga võib teha, mida iganes ja talitada nagu ise heaks arvad. Jah, see on seaduserikkumine. Ent paraku elame me ühiskonnas, kus seadused ei suuda nende järgijat tavaolukorras kaitsta, kuid paradoksaalsel kombel - niipea, kui sa seaduse raamidest väljapoole astud, hakkavad need sinu kasuks töötama. Sest need on loodud mitte kurjategija karistamiseks, vaid tema õiguste kaitseks. Sa võid väita, mida iganes ja see võib olla kuitahes ajuvaba ning uskumatu (nagu toodud näiteski), aga see ei loe midagi - väite absurdsust, mis on ilmselge ka lollile, tuleb formaalselt ja reeglitekohaselt tõestada.
Kui sinu kodunt leitakse laip või briti kroonijuveelid (mille leidmist sa vaidlustama ei hakkagi), kuid sina raiud järjekindlalt, et sul pole aimugi, kuidas see sinu koju sattus, siis on vastupidise tõendamisega tõeline higi.
Looduskaitsjad: Läänemere halva tervise taga on ILMAJAAMA suutmatus.
Looduskaitsjad: Läänemere halva tervise taga on poliitiline suutmatus - Ilmajaam.ee
ILMAJAAMA asi on rahvale teadvustada kui mitme miljardi euro eest ühes päevas päikene kingib Eesti rahvale rikkust...
Kellegile ei lähe korda kas vihma sajab või tuleb sealt lörtsi aga korda läheb kui mitu eurot päikene kingib selle päeva jooksul.
Sama lugu tuulega,rahvas tahab teada kui mitu eurot tuul täna kingib Eesti rahvale.
Ilmajaam,saate aru? Jah?
Iga ilmauudise asemel teavitate kui mitme kilowati vms. mõõtühiku jagu tänasel päeval päikene kingib Eestimaale ja kui palju kingib ühikuid tuul ööpäeva ringselt.http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/06/polve-peal-meisterdatud-elektrituulikud.html
ILMAJAAMA asi on rahvale teadvustada kui mitme miljardi euro eest ühes päevas päikene kingib Eesti rahvale rikkust...
Kellegile ei lähe korda kas vihma sajab või tuleb sealt lörtsi aga korda läheb kui mitu eurot päikene kingib selle päeva jooksul.
Sama lugu tuulega,rahvas tahab teada kui mitu eurot tuul täna kingib Eesti rahvale.
Ilmajaam,saate aru? Jah?
Iga ilmauudise asemel teavitate kui mitme kilowati vms. mõõtühiku jagu tänasel päeval päikene kingib Eestimaale ja kui palju kingib ühikuid tuul ööpäeva ringselt.http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/06/polve-peal-meisterdatud-elektrituulikud.html
Ilmajaama asi on teadvustada kui mitu eurot täna päike ja tuul kingivad Eesti rahvale.
ILMAJAAMA asi on rahvale teadvustada kui mitme miljardi euro eest ühes päevas päikene kingib Eesti rahvale rikkust...
Kellegile ei lähe korda kas vihma sajab või tuleb sealt lörtsi aga korda läheb kui mitu eurot päikene kingib selle päeva jooksul.
Sama lugu tuulega,rahvas tahab teada kui mitu eurot tuul täna kingib Eesti rahvale.
Ilmajaam,saate aru? Jah?
Iga ilmauudise asemel teavitate kui mitme kilowati vms. mõõtühiku jagu tänasel päeval päikene kingib Eestimaale ja kui palju kingib ühikuid tuul ööpäeva ringselt.
Monday, July 23, 2012
Tarmo Metsari muinaslugu.
Ta lihtsalt andis mulle 550 milj. EEK ettevõtte, kuigi ca 1 min varem ta keeldus minuga igasugusest koostööst…
Kuidas see siis toimus, mu tipphetki kindlustuses, mu 1 põnevamaid hetki joogas, sealt õpituga.
Olles juuli lõpus 1996 a. oma ühes noolitavas gigantettevõttes Baltex2000 ei tea mitmendat korda, pidin kohtuma seal Baltex2000 juhi Sohnny Aswani assistendi Sirli Väinsaarega. Kes seal firmas tegeles ka kindlustusasjadega.
Kuid jõudnud sinna, ilmnes, et kohusetäitja oli firmast lahkunud. Ja lausa tööle läinud kindlustusmaaklerfirmasse, mis tegeles Baltex2000 kindlustusportfelliga.
Jama lugu, kui oled pool aastat käinud firmat püüdmas Pärnust Tallinna. Iga kord käinud kohal, ilmagi, et helistanud oleks, meili teel asju ajanud. Täielik katastroof ju…
Hakanud sealt lahkuma ja jõudnud juba trepile, tekkis siiski suurest nördimusest endale küsimus: „Aga kes seda kindlustusasja seal edasi siis ajab?“
Keerasin otsa ringi ning läksin seal koridoris asunud sekretäri juurde seda küsima.
Ja siis ta vastas, et sellega tegeleb nüüdsest finantsdirektor Sven Kööp Ja palusin siis kokkusaamist temaga.
Ning sekretär kutsuski finantsdirektori siis sinna enda laua juurde. Ja tuligi.
Ning pärast enda tutvustamist ning mure rääkimist, et soovisin tehast kindlustada ja et inimene lahkunud, kes lubas materjalid anda jms., siis ta vastas järgmist:
„Me ei ole teiega huvitatud kindlustamast, sest meil on nii rahvusvaheline maakler, kui ka me kindlustame vaid välismaa seltsides.
Ning Polaris ja ERA-Pank ei ole finantsvõimekad, et te ei ole maksesuutlikud vms.
Ja üleüldse, ma olevat hiljaks jäänud, sest ta juba teistele seltsidele oli andmed edastanud jms.“
Täielik läbipõlemine. Kuid et järgmine aasta kah tulemas, otsustasin ikkagi uurida et mis võimalused tulevikuks.
Mainisin, et meil on edasikindlustus maailma suurima edasikindlustajaga Münchener Rück, kuid ta lausa naerdes andis mõista, et „EI ASJATA TULITE, TEIEGA MIDAGI EI TEE.“
Kuid õppinud Radza-Buddhi joogas teatud bioenergeetilisi hingamistehnikaid, otsustasin, et lähen temaga samale hingamisrütmile ning viin ennast samale bioenergeetilisele tasandile. Ehk piltlikult ühildan meie bioenergeetilised väljad.
Ja tegingi seda siis. Ja hakkas toimuma fantastiline asi. Kogu ümbrus kattus rohelise uduga. Ehk nii mina, kui tema olime rohelises pilves.
Ja mingid 1 min pärast selle algust, ta ütles: „ Teeme siis ikkagi nii, et ma saadan Teile (mulle) faxiga kindlustusavalduse.“
Ca 1,5-2 nädalat hiljem Tartust Polarise peakontorist helistades, meelde seda faxi lubadust tuletades, ta saatiski kohe selle.
Edasine oli kõik juba tehniline töö. Ning 5 kuud hiljem oli leping minu. Kuid ilma selle „rohelise udupilveta“ oleks see leping tulemata jäänud… Polarise kõige suurem klient.
Sama „rohelise udupilve“ tehnikaga olen teadlikult mõjutanud samuti Kiviõli Keemiatehase ja T.R.Tamme Auto omanikku Toomas Tamme.
Kes mainis kohe algul, et ta pole huvitatud eriti kindlustusest, sest just 2 nädalat tagasi tegid mingid maaklerid Narvast talle väga head lepingud…
Ja samas paludes näidata neid lepinguid, ta keeldus. Kuid pärast „udupilve“ tegemist oli ta nõus lepinguid näitama.
Vaadanud need läbi, tekkis kohe arusaam, et kuidas ise neid teeksin atraktiivsetena.
Palunud talt kõigi kaskolepingute koopiad, sain kohe ka need.
Ning vastu sai rekkapargi odavnemise 167 000 EEK, kõik lepingud 1 paberi peal (43 asemel), + veokite kallinemise ca 10% jne.
Analoogsete tehnikatega võib ära rääkida ka vastaspoole jne.
NB! Kuid kindlasti ei tohi seda kuritarvitada, sest siis saad karistada…
Need 2 näidet olid teadlikult kasutades teatud tehnikaid, kuid samas ca 4-4,5 mlrd. EEK eest kliente kindlustanud, või riskihaldusteenuseid personaalselt neile tehes, oli neist suurem osa klientideks tulnud sedasi, kus sai lihtsalt mindud kohale ning palutud siis firmajuhi, või omanikuga kokkusaamist.
Ehk „keegi tänavalt tuli ja palus firmajuhiga kokkusaamist.“
Kuna siin konkreetseid tehnikaid ei kasutanud üldjuhul, siis n keeruline õelda, et mille „ohvriks“ firmajuhid läksid, et nad olid nõus tänava pealt tulnule oma „võtmed andma.“
Tõenäoliselt, kui tegeleda bioenergeetilise Radza-Buddhi joogaga sügavamalt, arendab see ka kõiki teisi loomulikke energiakanaleid, keskusi, mis tagavad ärarääkimisvõime.
Neid tehnikaid, kui ka kõiki teisi imelisi bioenergeetilisi oskusi on võimalik õppida mu antavates bioenergeetilistes Radza-BUddhi jooga ja Qi Gong treeningutes.
Kas Reet Pettai asendab hobust ja traktorit? :)
Nädala foto « Külauudised
Ei saa aru selle foto sõnumist.Kuidas ta põldu harib ilma hobeseta ja traktorita? Mis asi on tal käes?
Tänapäeval tehnika areneb nõnda kiiresti,et mina pole kursis uute tehniliste lahendustega.
Ei saa aru selle foto sõnumist.Kuidas ta põldu harib ilma hobeseta ja traktorita? Mis asi on tal käes?
Tänapäeval tehnika areneb nõnda kiiresti,et mina pole kursis uute tehniliste lahendustega.
Sunday, July 22, 2012
Saturday, July 21, 2012
Friday, July 20, 2012
Thursday, July 19, 2012
Wednesday, July 18, 2012
Kogukonna liikmed on välja astunud nõiaringist
Kogukonna liikmed on välja astunud nõiaringist, kus “peab rohkem raha teenima, sest vaja on tarbida, et õigustada endale oma orav-rattas-üle-töötamise elustiili”.
http://www.bioneer.ee/eluviis/okokogukonnad/aid-12165/Kogukondlik-majandus-p%C3%B5hineb-usaldusel#reply
Inimesi hoiatakse nõiaringis inflatsioonipõhise majanduse abil.
http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/05/inflatsioonipohine-majandus-laostab-nii.html
http://www.bioneer.ee/eluviis/okokogukonnad/aid-12165/Kogukondlik-majandus-p%C3%B5hineb-usaldusel#reply
Inimesi hoiatakse nõiaringis inflatsioonipõhise majanduse abil.
Inflatsioonipõhine majandus laostab nii tavakodanikke kui ettevõtjaid:
http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/05/inflatsioonipohine-majandus-laostab-nii.html
Ökoküla Iirimaal
Following our hugely successful Experience Weekend in June, attended by 30 people from
all over the country and overseas, Cloughjordan Ecovillage in County Tipperary is hosting
another Experience Weekend on 28-‑29 July. The event offers a fun, inspiring weekend
with valuable opportunities to learn about the diversity of areas that are being explored in
the ecovillage.
July Weekend Programme includes:
Introduction to Experience Weekend and Cloughjordan Ecovillage.
Guided Tour of the Ecovillage
Getting the Most out of a Vegetable Garden
Green Building in Cloughjordan Ecovillage
Contemporary Dance Class in Release Technique
Community Meitheal
Renewable Energy at Home
Dirt Cheap Construction- An Introduction to Cob Building
Learnings to Take Home to Your Community
https://www.facebook.com/EcoVillageCjn
all over the country and overseas, Cloughjordan Ecovillage in County Tipperary is hosting
another Experience Weekend on 28-‑29 July. The event offers a fun, inspiring weekend
with valuable opportunities to learn about the diversity of areas that are being explored in
the ecovillage.
July Weekend Programme includes:
Introduction to Experience Weekend and Cloughjordan Ecovillage.
Guided Tour of the Ecovillage
Getting the Most out of a Vegetable Garden
Green Building in Cloughjordan Ecovillage
Contemporary Dance Class in Release Technique
Community Meitheal
Renewable Energy at Home
Dirt Cheap Construction- An Introduction to Cob Building
Learnings to Take Home to Your Community
https://www.facebook.com/EcoVillageCjn
Home made electric gokart 24v starter motor
http://www.youtube.com/
DELFI jääb alla kommentaaridele ja sestap ta neid kustutab.
Fideelia-Signe Roots: Kaitsevägi vabatahtlikuks naistele ja meestele - DELFI
Delfi kustustas selle kommentaari:
Teie artikkel vihjab sellele,et Milton Friedmani teooria järgi püütakse inimesi muuta sõdureiks.Relvaga enam sõda ei peeta,see afgani värk on enamasti narko pärast.
Tänapäeval sõda peetakse peamiselt ideoloogia töö abil. Ja kui vaatate sellise pilguga siis näete,et oi-oi kui palju on sisevaenlasi ja reetureid...Kes võidab ideoloogias see juhib riiki.Ideoloogias võidab see kes räägib tõtt.Idelooogia töö on lihtne,selleks tuleb vaid öelda välja tõtt,kirjutada häid sõnumeid,ausaid mantraid,asjalikke sortse,inimlikke loitsusid,kõike seda mis ehitab meie igapäevast Eestit...Eesti ehitamine on igapäevane protsess...pidada oma blogi ja sinna koguda kõike seda informatsiooni mis on puudu peasuuna meedias.Peasuuna meedia teenib võõrisandaid ja lammutab meie riiki ja hävitab eestlasi...
Tänapäeval peetakse sõdu rahuajal majanduse,panganduse,polii tika jms. hoobade abil.Ses suhtes Eesti on okupeeritud...Me peame võtma tagasi me kodumaa. Ühistu on võimsam relv kui tuumalõhkepea! Ühistuliikumine kui demokraatia alus...http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/06/elagu-uhistupohine-haridus-ja-majandus.html
Delfi kustustas selle kommentaari:
Teie artikkel vihjab sellele,et Milton Friedmani teooria järgi püütakse inimesi muuta sõdureiks.Relvaga enam sõda ei peeta,see afgani värk on enamasti narko pärast.
Tänapäeval sõda peetakse peamiselt ideoloogia töö abil. Ja kui vaatate sellise pilguga siis näete,et oi-oi kui palju on sisevaenlasi ja reetureid...Kes võidab ideoloogias see juhib riiki.Ideoloogias võidab see kes räägib tõtt.Idelooogia töö on lihtne,selleks tuleb vaid öelda välja tõtt,kirjutada häid sõnumeid,ausaid mantraid,asjalikke sortse,inimlikke loitsusid,kõike seda mis ehitab meie igapäevast Eestit...Eesti ehitamine on igapäevane protsess...pidada oma blogi ja sinna koguda kõike seda informatsiooni mis on puudu peasuuna meedias.Peasuuna meedia teenib võõrisandaid ja lammutab meie riiki ja hävitab eestlasi...
Tänapäeval peetakse sõdu rahuajal majanduse,panganduse,polii
Ja selle kommentaari:
Viimane kaotatud lahing oli hiljuti mil Eesti rahvalt rööviti terminaal.Riik kinkis selle terminaali venemaale ja seega röövis eestlastelt iga järgneva aasta kaks kuni kolm riigieelarvet:
Ja selle kommentaari:
Õige sõda käib rahuajal
õige
sõda käib rahutingimustes,majanduse ja panganduse abil...
Rahutingimustes sõjapidamine on väga efektiivne sest:
1.Sõda pole välja kuulutatud ja saad rünnata igal hetkel.
2.Ei ole rindejoont,vaenlane ei oska karta rünnakut,ründad
ükstaskõik keda või mistahes kompaniid,või tervet riiki
Suurimad lahingud Eesti rahuaja sõjas olid ja on:
1.Ärastamine.
2.Kinnisvara mull.
3.Masu.
4.Pagendamine.
Rahuaja tingimustes okupeeritakse terve vastase maa ja siis
sõdurpoisid kaitsevad juba vaenlast ennast...
sõda käib rahutingimustes,majanduse ja panganduse abil...
Rahutingimustes sõjapidamine on väga efektiivne sest:
1.Sõda pole välja kuulutatud ja saad rünnata igal hetkel.
2.Ei ole rindejoont,vaenlane ei oska karta rünnakut,ründad
ükstaskõik keda või mistahes kompaniid,või tervet riiki
Suurimad lahingud Eesti rahuaja sõjas olid ja on:
1.Ärastamine.
2.Kinnisvara mull.
3.Masu.
4.Pagendamine.
Rahuaja tingimustes okupeeritakse terve vastase maa ja siis
sõdurpoisid kaitsevad juba vaenlast ennast...
Tuesday, July 17, 2012
Solgikanal Postimees oksendus lillast vabariigi viletsusest.
Sõltumatu ajakirjandus oleks järgneva loo kirjutanud hoopis teisiti,lisanud palju kriitikat sest sellise tähtsa otsuse oleks pidanud panema rahva hääletusele:
Riigikogu jätab teise tähtsa lepingu sügiseks - Äriuudised - E24.ee
Postimehe haiged ajakirjanikud oksendavad lugejate peale sest miljardite röövimise jätavad tähelepanuta aga sentidest,viiesaja eurosest "pistisest" teevad sensatsiooni...
http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2011/10/maksumaksjate-rahade-kantimisest.html
http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/01/reformierakond-roovis-eesti-rahvalt-iga_30.html
Riigikogu jätab teise tähtsa lepingu sügiseks - Äriuudised - E24.ee
Postimehe haiged ajakirjanikud oksendavad lugejate peale sest miljardite röövimise jätavad tähelepanuta aga sentidest,viiesaja eurosest "pistisest" teevad sensatsiooni...
http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2011/10/maksumaksjate-rahade-kantimisest.html
http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/01/reformierakond-roovis-eesti-rahvalt-iga_30.html
Eesti elektribörsil hind neli korda kõrgem kui Soomes - Äriuudised - E24.ee
Eesti elektribörsil hind neli korda kõrgem kui Soomes - Äriuudised - E24.ee
Elektrit ei tohi osta sest kes ostab elektrit see süvendab vaesust.Inflatsioonipõhine majandus laostab nii tavakodanikke kui ettevõtjaid:
http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/06/polve-peal-meisterdatud-elektrituulikud.html
Elektrit ei tohi osta sest kes ostab elektrit see süvendab vaesust.Inflatsioonipõhine majandus laostab nii tavakodanikke kui ettevõtjaid:
http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/06/polve-peal-meisterdatud-elektrituulikud.html
Vaesus riigist välja!
See on fakt,et madal palgatase ja üleüldine viletsus on organiseeritud Eesti Vabariigi valitsuse poolt...Kuidas tagada inimväärne elu eestlastele looduse rüpes:http:// elektritsaabtasuta.blogspot.ie/ 2012/06/ polve-peal-meisterdatud-elektri tuulikud.html
Monday, July 16, 2012
Ja nii rikutakse meie tervist seaduslikult.
Ja nii rikutakse meie tervist seaduslikult. Ehk põhjus, miks tuleks vältida igasugu keemiat, lisaprodukte, mis midagi nn. juurde aretavad.
Tõenäoliselt söödeti ka mulle neid sisse 1980, peale oma esimesest peatraumast tingitud operatsiooni, neid kasvuhormoone. Sest kohe peale oppi, võtsin kaalus juurde. Lausa sedasi, et haiglast lahkudes ca kuu hiljem, ei läinud mu püksid eest lukust ja nööbist kinni. Ning praktiliselt 12 aastaselt kasvasin täis oma praeguse pikkuse (181 cm).
Tol korral oli see arvatavalt põhjendatud meditsiiniliselt, see vajadus. Kuid lihtsalt tänapäeval keemiat sisse sööta ja sellega tervist rikkuda, see on täiesti lubamatu.
Kui jogurtist rääkida Võru haigla näitel, siis seal anti närvihaigetele (peaga seotud haigused) aspartaamiga lightjogurteid. Ehk praktiliselt tehti neid veelgi haigemaks, kui nad seni olid. Sest aspartaam (E951) muutub 30 kraadi juures metanooliks (kehal temp. aga 37 kraadi)
Ja siis keeldudes sellest light mustikajogurtist, siis õeldi, et ma ei ole teistega solidaarne, et midagi ei meeldi mulle, kui kõik samas seda hea meelega söövad...
Kuid milleks mulle veel vaja uusi peavalusi, ajukasvajaid, totakust jne. mida see tekitab?
See vastus jäigi saamata neilt.
http://www.vabamotleja.info/ index.php/teadus/ 85-danone-kasutab-jogurtites-ka svuhormoone
Saturday, July 14, 2012
Tal oli kõik tasuta-...ja ta jõi end surnuks...
Iirimaal elas Eestimaalane maksumaksjate rahade peal...ja ta ütles,et Iirimaal pole midagi teha ja ta ta jõi ennast surnuks...sotsiaalabi plekkis kinni ta kodukulud jms.
Päikene iga päev topib inimestele taskutesse miljoneid eurosid aga nad punnivad vastu...ja ei võta...
Päikene iga päev topib inimestele taskutesse miljoneid eurosid aga nad punnivad vastu...ja ei võta...
"Varasta vaba aega töö arvelt." Hiina vanasõna.
Kui pole aega puhkuseks, siis: "Varasta vaba aega töö arvelt." Hiina vanasõna.
https://www.facebook.com/armastuse
https://www.facebook.com/armastuse
Tänasest mõtlen vaid päikesele.
Inimestele pole mõtet oma mõtteid kulutada sest inimesed on kaduv nähtus.
Kõik poliitikud,ettevõtjad,pankurid,kantpead,põhjakiht jms. vaid võtavad aga päikene annab igal hetkel niipalju energiat ja raha kui me seda vaid soovime...
Kõik poliitikud,ettevõtjad,pankurid,kantpead,põhjakiht jms. vaid võtavad aga päikene annab igal hetkel niipalju energiat ja raha kui me seda vaid soovime...
Kastisüsteem
Veel mõned aastad tagasi ma vihastusin selle peale,et mõned peavad endid teistest paremaks aga hiljuti tuli mulle meelde,et mu kallis ema vihkas nõukogude korda selle pärast,et seal peeti inimesi võrdseiks...No kuidagi ei ole inimesed võrdsed sest enamus on mõttelaisad ja elavad kompleksides,põhjakihi inimestest ma ei räägigi...paljudele tee puust ette ja värvi punaseks aga nad ikka ei mõista...Jah,tõepoolest sigadele pärleid ei loobita...
Vanasti tark inimene sai aru poolest sõnast ja vähem taiplikule tuli seletada aga tänapäeval paljudega on lood sedasi,et isegi tervest lingist ei piisa...mõnele ei piisa ka 700-st lingist...
Inimesed tõepoolest ei ole võrdsed ja seetõttu õnneks kommunismi ei tule ealeski...India kastisüsteem:
http://stud.sisekaitse.ee/teppan/Suuremad%20usundid/india_kastissteem.html
on selline kuidas ta on aga mina ehitaks kastisüsteemi sedasi,et esimesele astmele ei asetaks inimest aga hoopis päikese...sest siis inimesed teiste inimeste asemel ja mingi ebamäärase jumala asemel pühenduksid maisemale ja samas taevalikule jõule mis viib elu edasi ja juhib kõiki inimesi...
Eesti puhul kastisüsteemi esimesele astmele asetaks päikese,teisele Eestimaal looduse rüpes elavad eestlased,kolmandale Lilleorulased jms. joogid,neljandale astmele ettevõtjad ja insenerid,viiendale alternatiivmeedia,kuuendale põllupidajad,seitsmendale pankurid ja kantpead,kaheksandale poliitikud,üheksandale seadusandlikud kurjategijad s.o. mendid ja kohtunikud jms. juristid,kümnendale kriminaalmaailma mõistes prügikalad,üheteistkümnendale purkisittujad jne.
Vanasti tark inimene sai aru poolest sõnast ja vähem taiplikule tuli seletada aga tänapäeval paljudega on lood sedasi,et isegi tervest lingist ei piisa...mõnele ei piisa ka 700-st lingist...
Inimesed tõepoolest ei ole võrdsed ja seetõttu õnneks kommunismi ei tule ealeski...India kastisüsteem:
http://stud.sisekaitse.ee/teppan/Suuremad%20usundid/india_kastissteem.html
on selline kuidas ta on aga mina ehitaks kastisüsteemi sedasi,et esimesele astmele ei asetaks inimest aga hoopis päikese...sest siis inimesed teiste inimeste asemel ja mingi ebamäärase jumala asemel pühenduksid maisemale ja samas taevalikule jõule mis viib elu edasi ja juhib kõiki inimesi...
Eesti puhul kastisüsteemi esimesele astmele asetaks päikese,teisele Eestimaal looduse rüpes elavad eestlased,kolmandale Lilleorulased jms. joogid,neljandale astmele ettevõtjad ja insenerid,viiendale alternatiivmeedia,kuuendale põllupidajad,seitsmendale pankurid ja kantpead,kaheksandale poliitikud,üheksandale seadusandlikud kurjategijad s.o. mendid ja kohtunikud jms. juristid,kümnendale kriminaalmaailma mõistes prügikalad,üheteistkümnendale purkisittujad jne.
Thursday, July 12, 2012
Valgete inimeste kirjasõna on väga primitiivne.
Hiina kirjamärki mahub tohutu informatsioon,terve legend võib olla mahutatud ühte kirjamärki...
Näiteks,kui ma soovin korraga edasi öelda raamatu täie informatsiooni siis mul kuluks selleks mitu päeva.
Isegi linkidesse ei mahu mõte.Ma kommenteerimisel alati üritan lisada lingi aga see on ka ivake sellest mida soovin edasi anda.
Näiteks ühte sõnumit üritasin edasi anda kahe lingi abil aga ka neist ei piisa.Kommentaari ei lasta panna üle paari lingi.Oma sõnumi kirja panemiseks mul on vaja lisada seitsesada linki.Ei tea kas neistki piisaks sest inimesed on uputatud infomürasse ja neile peab puust ette tegema ja punaseks värvima.
Üks mu kommentaar:
Kuna valgete inimeste kirjasõna on väga primitiivne siis kommentaari ei mahu mõte mida tahan öelda sestap üritan seda mõtet üle anda linkide abil:
http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/07/imelik-sona-oko-ja-okokogukond.html
Inimeste loodud tehisühiskond on nii kaugele ära liikunud loodusest, et igasugust NORMAALSET eksistentsi nimetatakse meie ajal kas alternatiiviks, ökoks või mahedaks. Tegelikult on see kõik lihtsalt NORMAALNE elu, nagu inimeste elu peakski olema.
Inimese ideaalne elukeskkond on looduse rüpes:
http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/06/inimese-ideaalne-elukeskkond-on-looduse.html
Tuesday, July 10, 2012
Kõige mõistlikum oleks ehitada selline süsteem, kus paneelid on läbi inverteri otse ühendatud EE võrguga.
http://eestielu.delfi.ee/eesti/uudised/paikeseenergia-saab-enda-kasuks-toole-panna-ka-eestis.d?id=64598440&com=1&s=1&no=40
paneel
03.07.2012 00:09
Ega need päikesepaneelid enam nüüd nii kallid polegi. Viimasel ajal on hinnad seoses tehnoloogiate täiustumisega jõudalt alla tulnud. Arvestades, et järgmine aasta läheb elekter kuni poole kallimaks siis seda enam tasub ise elektrit toota. Kõige mõistlikum oleks ehitada selline süsteem, kus paneelid on läbi inverteri otse ühendatud EE võrguga. Sellisel juhul ei pea ostma kalleid akusi, mida peab aeg ajalt ka välja vahetama. Leidsin googeldades ühe hea saidi kus pakutakse Euroopas valmistatud paneele soodsaima hinnaga
EE ei saa minult enam sentigi.
hillaarius
04.07.2012 20:23
Veevärgist ei tea mitte midagi, kuid 3X100kW päikesepaneel ja 400kWh akupank tagab selle, et aprillist oktoobrini ei pea kordagi bensiinigenekat sisse lülitama. Talveks toetab süsteemi veel 500W tuulegeneraator.
Vaat selliselt siis. EE tahtis liini vedamise eest 10 aastat tagasi 600 tuhat ja krt teab veel palju oleks pidanud liitumise eest maksma.
Jah, talvel vahetevahel tuleb siiski ca. 0,5 tunniks päevas bensiinigeneraatorit tööle panna, et pumpa käivitada või siis mõnda vägevamat tööriista kasutada, kuid ... Ja EE ei saa minult enam sentigi. Ei taha seda liini enam isegi siis, kui see tasuta tehtaks ja vaid liitumise eest maksma peaks.
Maksma läks kogu see komplekt mulle ca. 900 euri. + omapoolne ülespanek muidugi.
Aga see veesoojendus ei paista kah mitte paha idee olla. Järgmine asi, mille ette võtan.
Vaat selliselt siis. EE tahtis liini vedamise eest 10 aastat tagasi 600 tuhat ja krt teab veel palju oleks pidanud liitumise eest maksma.
Jah, talvel vahetevahel tuleb siiski ca. 0,5 tunniks päevas bensiinigeneraatorit tööle panna, et pumpa käivitada või siis mõnda vägevamat tööriista kasutada, kuid ... Ja EE ei saa minult enam sentigi. Ei taha seda liini enam isegi siis, kui see tasuta tehtaks ja vaid liitumise eest maksma peaks.
Maksma läks kogu see komplekt mulle ca. 900 euri. + omapoolne ülespanek muidugi.
Aga see veesoojendus ei paista kah mitte paha idee olla. Järgmine asi, mille ette võtan.
Milleks raisata sadu eurosid mingite paneelide peale?
Juss
09.07.2012 09:06
Kui lihtsalt sooja vett tahate suvel, siis ostke 1m3 plastist veenõu (maksab ca 50 euri) ja värvige mustaks. Ongi kogu tarkus. Milleks raisata sadu eurosid mingite paneelide peale? Suvemajas tuleb tavaline diiselgeneraator ja akud iga kell odavam.
Inflatsiooni abil hoitakse inimesi orjuses...
Inflatsiooni abil hoitakse inimesi orjuses...Inflatsiooni tekitatakse elektri müümisega ja selle hinna aeg ajalt tõstmisega...see on banaanivabariigi majandussüsteem mille majandusmudeliks on inflatsioonipõhine majandus.
http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/06/polve-peal-meisterdatud-elektrituulikud.html
http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/06/polve-peal-meisterdatud-elektrituulikud.html
Monday, July 9, 2012
Internet loodigi selleks,et kiiresti ja igal ajal omavahel ohtrasti suhelda
- Internet loodigi selleks,et kiiresti ja igal ajal omavahel ohtrasti suhelda,ning vahetada maksimaalselt palju informatsiooni.Virtuaalsel
t saab kokkutulekuid ja demonstratsioone,ning mõttetalguid teha päevas mitu korda ja seetõttu selleks ajaks kui on vaja korraldada maises elus demonstratsioon on paljud jutud juba räägitud ja osalisi rohkem jne. - Igas kommentaaris peaks olema informatsiooni nii palju kui seda on Hiina kirjamärkides kus mõnda mahub terve legend.
Kommenteerida võiks nii:
Maddy
http://elektritsaabtasuta.blogspot .com/2011/07/maddy.html
Inimeste loodud tehisühiskond on kauge normaalsusest.
Malle Pärn Inimeste loodud tehisühiskond on nii kaugele ära liikunud loodusest, et igasugust NORMAALSET eksistentsi nimetatakse meie ajal kas alternatiiviks, ökoks või mahedaks. Tegelikult on see kõik lihtsalt NORMAALNE elu, nagu inimeste elu peakski olema.
May 31 at 8:37am · · 4
Imelik sõna - öko ja ökokogukond.
Imelik sõna - öko ja ökokogukond. Kas "öko" mitte ei tähenda "majandust"?
Ökoloogia - ökonoomia ...
Kuhu kadus loodus? Miks on nüüd öko ja keskkond selle asemel?
Esmalt peaks mõisted täpsustama ja selgitama.
Loodus ei võrdu majandus. Kahjuks on suutnud kapitalistid need kaks erinevat asja samaks teha, veelgi enam - loodus kaotada ja asemele panna "öko" ja "keskkond".
Isegi looduse kaitset pole enam, vaid mingi "keskkonna kaitse". Aga keskkond pole loodus. Keskkond on asfalt ja paneel, prügimägi ja linn.
Niisiis - looduse asemel võimutseb "öko": majandus, kasum ja keskkond.
Viimane aeg on mõisted "öko" ja keskkond" prügikasti visata. Õigemini, need võivad olla, kuid need ei asenda mitte kunagi LOODUST.
Ökokogukond on eesti keeles KÜLA.
Kas keegi suudab päästa eesti küla - see on nii surnud.
Ökokogukonnad ja kommuunid ... võõramaine sodi ... aga meil oli oma KÜLA.
Ürituse nimi peaks eesti keeles olema - Eesti Külade Ühenduse Üldkogu ning kärajad.
Kui vaja üht küla eristada teisest, siis võib ütelda: "loodusküla" -
Eesti Looduskülade üldkogu ning kärajad.
https://www.facebook.com/events/221454801304175/226300804152908/
-
Madis Masing Eesti keelde tuleb sõna öko - Ecost
ORIGIN late 19th cent. (originally as oecology): from Greek oikos ‘house’ + -logy.
Eesti keeles väiks see tähendada talu, farmi, majapidamist
-logy |ˌloʊɡi|
comb. form
1 (usu. as -ology )denoting a subject of study or interest: psychology.
2 denoting a characteristic of speech or language: eulogy.
• denoting a type of discourse: trilogy.
ORIGIN from French -logie or medieval Latin -logia, from Greek.
ökoloogia võiks tähendada seda kuidas targalt tegutseda oma talus - targalt tegutsemine tähendabki paljude jaoks seda, et ei tehta enda, teiste ega looduse arvelt, ei raisata, ei saastata, ei kahjustada, ollakse targad, puhtad ning hoolivad
May 15 at 7:05pm · · 2
-
Erik Arro Jutt enamvähem õige, aga sõna "öko" on tarbetu.
Rõhk on siiski majapidamisel ehk majandusel.
Kaasaegses inglise keeles: economy = majandus. Üks ühele.
Kui kreeka keeles on "oikos" maja ehk talu, siis sobib eesti keeles talu, mis ongi laiem mõiste kui maja. Talu hõlmab nii perekonda, majandamist kui ka loodust (metsa, põldu, aeda).
Talude rühm ehk liit on küla.
Niisiis peaks rääkima: Eesti Roheliste Talude ja Külade Ühendusest.
Kui vaja rõhutada erilist looduslikkust ehk looduslähedust, siis: rohetalu ja roheküla, võib ka loodustalu ja loodusküla.
-
-
Kadri Allikmäe Vat see viimane juba sobib.See ongi point! Inimese ja looduse (targalt) kooselu!
Aare Kasemets
Eriku ja Arvi jäljes .. eks sõnade taga aima eluharidust ja mõtteviisi ... olen mõelnud oma lapsepõlve maaelu kogemuse ja Kirjandusmuuseumi pärimuskirjete pealt vahel, et paljud nüüdse aja loodushoiulised, kodukaunistuslikud jm tegevused oleksid-on maa- ehk talurahva kultuuris elavale inimesele üks 'suur narrus', sest neil pole otsest sidet ei esivanemate tavade, väe saamise, tervise ega majandusliku otstarbekusega ((tark talupidaja on pigem praktiline, sest ebapraktilisi 'loonajumalad ja kogukond karistavad')) - nt maal suurte väljakute niitmine 'ilu pärast' oleks mu eelkäiate silmis üks raskesti arusaadav .. töö, aja, bensiini ja raha "tuuldelaskmine" [..] - kui niita, siis ikka loomale söömiseks, kurgile väetiseks jne::). Ka soome-ugri jt põlirahvaste maausuliste tavade aluseks on (O.Looritsa järgi ka) ..ikka koostöö ja partnerluse taotlus kindlama homse nimel nii esivanemate hingede (täna meis edasi elavate esivanemete geneetilise koodi + pärimuse) kui ka loodusjõududega SIIN MAAL ... talus, saunas, põllul, metsas, hiies, järvel, asutuses jm::) // Nüüd tagasi sõnade juurde - kas see ellujäämist ja jätkusuutlikkust (i.k. sustainability e 'mõnus minek') taotlev mõtteviis on 'öko', 'mahe', 'rohe', 'maa', 'kyla' vm on mu meelest inimeste kooskõnelemise ja kokkuleppimise küsimus -- 25 aasta pärast võiks vaadata, mille tänane ja homne põlvkond on oma meeles-keeles omaks võtnud, mida on maailmast teistelt rahvastelt laenanud ja .. kas seal on midagi alles ka vanast maarahvakultuurist?? Või tõeks saab Hando Runneli luuletus, millele ma maasotsioloogina seni olen vastu vaielnud ... u " me oleme vana rahvas / kel muldne tarkus suus / ... /nüüd me oleme uus.."
May 30 at 7:25pm · · 2
Malle Pärn Inimeste loodud tehisühiskond on nii kaugele ära liikunud loodusest, et igasugust NORMAALSET eksistentsi nimetatakse meie ajal kas alternatiiviks, ökoks või mahedaks. Tegelikult on see kõik lihtsalt NORMAALNE elu, nagu inimeste elu peakski olema.
May 31 at 8:37am · · 4
Madis Masing Eesti keelde tuleb sõna öko - Ecost
ORIGIN late 19th cent. (originally as oecology): from Greek oikos ‘house’ + -logy.
Eesti keeles väiks see tähendada talu, farmi, majapidamist
-logy |ˌloʊɡi|
comb. form
1 (usu. as -ology )denoting a subject of study or interest: psychology.
2 denoting a characteristic of speech or language: eulogy.
• denoting a type of discourse: trilogy.
ORIGIN from French -logie or medieval Latin -logia, from Greek.
ökoloogia võiks tähendada seda kuidas targalt tegutseda oma talus - targalt tegutsemine tähendabki paljude jaoks seda, et ei tehta enda, teiste ega looduse arvelt, ei raisata, ei saastata, ei kahjustada, ollakse targad, puhtad ning hoolivad
ORIGIN late 19th cent. (originally as oecology): from Greek oikos ‘house’ + -logy.
Eesti keeles väiks see tähendada talu, farmi, majapidamist
-logy |ˌloʊɡi|
comb. form
1 (usu. as -ology )denoting a subject of study or interest: psychology.
2 denoting a characteristic of speech or language: eulogy.
• denoting a type of discourse: trilogy.
ORIGIN from French -logie or medieval Latin -logia, from Greek.
ökoloogia võiks tähendada seda kuidas targalt tegutseda oma talus - targalt tegutsemine tähendabki paljude jaoks seda, et ei tehta enda, teiste ega looduse arvelt, ei raisata, ei saastata, ei kahjustada, ollakse targad, puhtad ning hoolivad
May 15 at 7:05pm · · 2
Erik Arro Jutt enamvähem õige, aga sõna "öko" on tarbetu.
Rõhk on siiski majapidamisel ehk majandusel.
Kaasaegses inglise keeles: economy = majandus. Üks ühele.
Kui kreeka keeles on "oikos" maja ehk talu, siis sobib eesti keeles talu, mis ongi laiem mõiste kui maja. Talu hõlmab nii perekonda, majandamist kui ka loodust (metsa, põldu, aeda).
Talude rühm ehk liit on küla.
Niisiis peaks rääkima: Eesti Roheliste Talude ja Külade Ühendusest.
Kui vaja rõhutada erilist looduslikkust ehk looduslähedust, siis: rohetalu ja roheküla, võib ka loodustalu ja loodusküla.
Rõhk on siiski majapidamisel ehk majandusel.
Kaasaegses inglise keeles: economy = majandus. Üks ühele.
Kui kreeka keeles on "oikos" maja ehk talu, siis sobib eesti keeles talu, mis ongi laiem mõiste kui maja. Talu hõlmab nii perekonda, majandamist kui ka loodust (metsa, põldu, aeda).
Talude rühm ehk liit on küla.
Niisiis peaks rääkima: Eesti Roheliste Talude ja Külade Ühendusest.
Kui vaja rõhutada erilist looduslikkust ehk looduslähedust, siis: rohetalu ja roheküla, võib ka loodustalu ja loodusküla.
Kadri Allikmäe Vat see viimane juba sobib.See ongi point! Inimese ja looduse (targalt) kooselu!
Aare Kasemets
Eriku ja Arvi jäljes .. eks sõnade taga aima eluharidust ja mõtteviisi ... olen mõelnud oma lapsepõlve maaelu kogemuse ja Kirjandusmuuseumi pärimuskirjete pealt vahel, et paljud nüüdse aja loodushoiulised, kodukaunistuslikud jm tegevused oleksid-on maa- ehk talurahva kultuuris elavale inimesele üks 'suur narrus', sest neil pole otsest sidet ei esivanemate tavade, väe saamise, tervise ega majandusliku otstarbekusega ((tark talupidaja on pigem praktiline, sest ebapraktilisi 'loonajumalad ja kogukond karistavad')) - nt maal suurte väljakute niitmine 'ilu pärast' oleks mu eelkäiate silmis üks raskesti arusaadav .. töö, aja, bensiini ja raha "tuuldelaskmine" [..] - kui niita, siis ikka loomale söömiseks, kurgile väetiseks jne::). Ka soome-ugri jt põlirahvaste maausuliste tavade aluseks on (O.Looritsa järgi ka) ..ikka koostöö ja partnerluse taotlus kindlama homse nimel nii esivanemate hingede (täna meis edasi elavate esivanemete geneetilise koodi + pärimuse) kui ka loodusjõududega SIIN MAAL ... talus, saunas, põllul, metsas, hiies, järvel, asutuses jm::) // Nüüd tagasi sõnade juurde - kas see ellujäämist ja jätkusuutlikkust (i.k. sustainability e 'mõnus minek') taotlev mõtteviis on 'öko', 'mahe', 'rohe', 'maa', 'kyla' vm on mu meelest inimeste kooskõnelemise ja kokkuleppimise küsimus -- 25 aasta pärast võiks vaadata, mille tänane ja homne põlvkond on oma meeles-keeles omaks võtnud, mida on maailmast teistelt rahvastelt laenanud ja .. kas seal on midagi alles ka vanast maarahvakultuurist?? Või tõeks saab Hando Runneli luuletus, millele ma maasotsioloogina seni olen vastu vaielnud ... u " me oleme vana rahvas / kel muldne tarkus suus / ... /nüüd me oleme uus.."
May 30 at 7:25pm · · 2
Malle Pärn Inimeste loodud tehisühiskond on nii kaugele ära liikunud loodusest, et igasugust NORMAALSET eksistentsi nimetatakse meie ajal kas alternatiiviks, ökoks või mahedaks. Tegelikult on see kõik lihtsalt NORMAALNE elu, nagu inimeste elu peakski olema.
May 31 at 8:37am · · 4
http://elektritsaabtasuta.blogspot.com/2012/04/kurjategijate-diktatuur-ahju.html
@ lugeja