Sunday, September 5, 2010

JEEP WRANGLER, elektrimootoriga metsa!

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=14074&postdays=0&postorder=asc&start=0

Pole vist kaugel ajad ,kui TR-1 sõidetakse elektrimootoritega liikuritega!
http://www.tarbija24.ee/?id=51539


CÄÄRFIILD
Rock Crawler
Liitunud: 7 Okt 2007
Postitusi: 566
Asukoht: Tallinn_________________
Lasanjet ja muda on alati vähe

7 comments:

  1. IndrekS
    Off Roader Wannabe
    Liitunud: 29 Jan 2008
    Postitusi: 39
    Asukoht: Tallinn

    arvestades elektrimootori eeliseid sisepõlemise ees....miks mitte!

    aga lõputu pöördemoment väga väga madalalt? Lisaks on harjadeta mootorid sisuliselt hooldevabad, tänapäevased Liitium akud on kerged (duhteliselt) ja suure mahtuvusega. Muidugi jääb ülesanne elektriühendused veekindlaks teha

    Ah mida te jahute...mis 400kg akud?

    Mul on igapäevases kasutuses nn pool-elektriauto.
    Tavaversiooni tühimass on 1273 kg
    pool-elektriautol on tühimass 1305 kg - sisaldab lisaks siis akusi ja elektrimootorit jms.

    Ei ole mõtet siin ulme kaaludest midagi jahuda, kui asjast ettekujutus puudub eksju.....

    ReplyDelete
  2. vtl
    asjade olemus - see on imelihtne
    Liitunud: 9 Okt 2005
    Postitusi: 463
    Asukoht: Tallinn

    Tuletaks skeptikutele meelde, et elektriautosid on ka kohapeal lausa põlve otsas vana kooli tehnoloogia peal tehtud. Toon siinkohal välja mõned tehnilised andmed:

    Mootor: 17.5kW nominaal, 30kW max kuni poole tunni jooksul. Kaal 39kg (originaalmootor oli 200kg)
    Akud: 120V plokk 6V akudest, tüüp ja mahtuvus teadmata, kaal 560kg. Eluiga 750 tsüklit, millest peaks piisama ca 50 000km läbimiseks. Akukomplekti hind ca 35 000 kr.
    Sõidukaugus ühe laadimisega: 80-100km
    Elektrienergia hind kilomeetri kohta: 15s
    Auto tühimass 1550kg, istekohti 4.

    http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/misc/2007/02/?headerID=736

    Ma olen absoluutselt veendunud, et kui platvormiks võtta midagi kaasaegsemat, kui 1957 a. Pobeda ja 80-te alguse VW Citystromer, siis saab ka sõidukaugused ja võimsused mitmekordistada
    _________________
    GSM: 5039624

    ReplyDelete
  3. Teema algas ju sellest, et Postimehe tarbijalisas ilmus nupp, mis väitis, et:

    "Vähemalt üks tulevikutehnoloogiaga varustatud mudelitest jõuab seeriatootmisse juba 2010. aastal,
    Chrysleri elektriautode tehnoloogia põhineb kolmel järgmisel põhikomponendil: elektrimootor edasiliikumiseks, uuenduslik liitiumioonaku elektrimootorile ning kontrollsüsteem energiavoo juhtimiseks.
    Elektriajam on loodud nii esi- ja tagaveolistele kui ka raamkonstruktsiooniga nelikveolistele sõidukitele. Ühe laadimisega saab sellise jõuallikaga sõidukiga läbida üle 300 kilomeetri.
    Pikemate distantside läbimiseks kombineeritakse elektrimootor väikese bensiinimootori ja integreeritud elektrigeneraatoriga, mis tagab vajadusel täiendava energia.
    Elektriaku laadimiseks tuleb auto ühendada neljaks tunniks tavalisse vooluvõrku"

    Sina hakkasid selle peale vehkima, et "liitiumaku ei jõua keemilistele kütustele ligilähedalegi.". Sinu enda arutelu tulemusel koorus välja, et keskmise kütusepaagiga energiahulgalt ekivalentne akupatarei kaalub pool tonni, mille peale arvasid, et seetõttu ei mahu turukott koos saleda tütarlapsega enam auto peale.

    Asjaolu, et täiesti aktsepteeritava sõidukaugusega elektriautot lubatakse juba aasta pärast seeriatootmisse, vist Sinu arvamust ei kõiguta...

    anttix kirjutas:
    Ei tasu end sellest häirida lasta, et suurte autotootjate kõrgelt haritud ajutrustid selle sama probleemi kallal vaeva näevad...


    Elektriautode väljatöötamise peamine takistus on minu arvates nafta. Ilmselt me ei kujuta ettegi, kui suur huvigrupp maailmas on huvitatud, et see saast veel aastakümneid energiaturgu valitseks.
    _________________
    GSM: 5039624

    ReplyDelete
  4. PostitusPostitatud: Kolm Märts 18, 2009 10:31 am Teema: Vasta viitega
    http://www.ap3.ee/Default2.aspx?ArticleID=e71c31f3-4448-4288-8f5a-4f25645ccf67&open=four
    Elektrimaasturiga metsa- see aeg on ilmselt lähemal ,kui me arvame Wink
    _________________
    Lasanjet ja muda on alati vähe

    ReplyDelete
  5. PostitusPostitatud: Reede Märts 27, 2009 3:23 am Teema: Vasta viitega
    http://www.teslamotors.com/models/index.php
    http://www.teslamotors.com/media/image_library.php?catId=72157604331078606
    Hakkab juba looma Wink
    raadius 300 miili ,laadimisaeg 45min- hind 49000 taala.
    Võetakse vastu ka tellimusi EUst Exclamation
    _________________
    Lasanjet ja muda on alati vähe

    ReplyDelete
  6. PostitusPostitatud: Reede Märts 27, 2009 5:07 pm Teema: Vasta viitega
    CÄÄRFIILD kirjutas:
    Pakun ,et nii 2015 pole elektriauto ka meie teedel mingi haruldus!


    Näiteks elektripaat pole juba praegu, minu meelest on nendel ikka tõsine aju-halvatus kes meie siseveekogudel senimaani pensumootoriga töristavad ja trollivad, õline rada järel, kui just emajõgi välja arvata.
    El. mootoriga kuulad linnulaulu, koprad ujuvad paadiga võidu, kala tuleb ja resurss on kusagil 8 tundi trollimist korraliku 100 Ah süvatsükkel-aku korral.
    _________________
    60kW/110Nm/AWD+RWD/LR & 191kW/380Nm/FWD/LSD

    ReplyDelete
  7. PostitusPostitatud: Püh Märts 29, 2009 7:22 pm Teema: Vasta viitega
    http://www.zapworld.com/electric-vehicles/offroad-ev/zap-dude
    elektri ATV, raadius natuke väike ja laadimisaeg 4-6t.
    Natuke veel elektriliikuritest.
    http://www.hybridcars.com/electric-car
    Näiteks RAV 4-From 1997 to 2003, Toyota made approximately 1,500 all-electric versions of its popular RAV4 model. From the outside, the RAV4 EV looks the same as a gasoline version of the vehicle, and has all the versatility of a small utility vehicle. The top speed is approximately 80 miles per hour—with a range of about 100 miles, and a full recharge time of five hours. Most of the vehicles were destroyed, but miraculously, Toyota allowed 328 RAV4 EVs to be sold. The suggested retail price, at the time, was $42,000. A rare used RAV4 EV can sell these days for $70,000 or more.
    _________________
    Lasanjet ja muda on alati vähe

    ReplyDelete