Friday, August 3, 2012

Maarahvas solvub liiga kergesti...ja on orjameelne.

Linna inimestel on raske suhelda maakandi inimestega.Ma vaatasin ühte vene teleseriaali ja seal toodi  see mõte välja.  Ma pean  maakandi inimesteks kes on pärit Tartust või Pärnust ja väiksematest küladest.

Ma mõtlesin juba,et äkki minul on midagi valesti kuna ma ei haaku maakandi inimestega aga selles vene teleseriaalis samuti räägiti,et maakandi inimestega suhtlemisel tuleb väga hoolikalt valida sõnu ja olla orjameelne nagu nemadki.

Riigivõimud ei saa teha orjameelseid inimesi rikkaks sest orjameelsed inimesed ei tahagi olla rikkad....nad lepivad kirumisega... Eestlased Dublinis lepivad Eesti riigi kirumisega ja kui ma avaldan omi mõtteid siis nad väidavad,et ma mõjutan neid. Küllap nad on juba endile valinud arvamusliidrid.

No comments: