Thursday, July 12, 2012

Valgete inimeste kirjasõna on väga primitiivne.


Hiina kirjamärki mahub tohutu informatsioon,terve legend võib olla mahutatud ühte kirjamärki...
Näiteks,kui ma soovin korraga edasi öelda raamatu täie informatsiooni siis mul kuluks selleks mitu päeva.
Isegi linkidesse ei mahu mõte.Ma kommenteerimisel alati üritan lisada lingi aga see on ka ivake sellest mida soovin edasi anda.
Näiteks ühte sõnumit üritasin edasi anda kahe lingi abil aga ka neist ei piisa.Kommentaari ei lasta panna üle paari lingi.Oma sõnumi kirja panemiseks mul on vaja lisada seitsesada linki.Ei tea kas neistki piisaks sest inimesed on uputatud infomürasse ja neile peab puust ette tegema ja punaseks värvima.
Üks mu kommentaar:
Kuna valgete inimeste kirjasõna on väga primitiivne siis kommentaari ei mahu mõte mida tahan öelda sestap üritan seda mõtet üle anda linkide abil:
http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/07/imelik-sona-oko-ja-okokogukond.html

Inimeste loodud tehisühiskond on nii kaugele ära liikunud loodusest, et igasugust NORMAALSET eksistentsi nimetatakse meie ajal kas alternatiiviks, ökoks või mahedaks. Tegelikult on see kõik lihtsalt NORMAALNE elu, nagu inimeste elu peakski olema.


Inimese ideaalne elukeskkond on looduse rüpes:
http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/06/inimese-ideaalne-elukeskkond-on-looduse.html

No comments: