Saturday, July 14, 2012

Kastisüsteem

Veel mõned aastad tagasi ma vihastusin selle peale,et mõned peavad endid teistest paremaks aga hiljuti tuli mulle meelde,et mu kallis ema vihkas nõukogude korda selle pärast,et seal peeti inimesi võrdseiks...No kuidagi ei ole inimesed võrdsed sest enamus on mõttelaisad ja elavad kompleksides,põhjakihi inimestest ma ei räägigi...paljudele tee puust ette ja värvi punaseks aga nad ikka ei mõista...Jah,tõepoolest sigadele pärleid ei loobita...
Vanasti tark inimene sai aru poolest sõnast ja vähem taiplikule tuli seletada aga tänapäeval paljudega on lood sedasi,et isegi tervest lingist ei piisa...mõnele ei piisa ka 700-st lingist...
Inimesed tõepoolest ei ole võrdsed ja seetõttu õnneks kommunismi ei tule ealeski...India kastisüsteem:
http://stud.sisekaitse.ee/teppan/Suuremad%20usundid/india_kastissteem.html
on selline kuidas ta on aga mina ehitaks kastisüsteemi sedasi,et esimesele astmele ei asetaks inimest aga hoopis päikese...sest siis inimesed teiste inimeste asemel ja mingi ebamäärase jumala asemel pühenduksid maisemale ja samas taevalikule jõule mis viib elu edasi ja juhib kõiki inimesi...

Eesti puhul kastisüsteemi esimesele astmele asetaks päikese,teisele Eestimaal looduse rüpes elavad eestlased,kolmandale Lilleorulased jms. joogid,neljandale astmele ettevõtjad ja insenerid,viiendale alternatiivmeedia,kuuendale põllupidajad,seitsmendale pankurid ja kantpead,kaheksandale poliitikud,üheksandale seadusandlikud kurjategijad s.o. mendid ja kohtunikud jms. juristid,kümnendale kriminaalmaailma mõistes prügikalad,üheteistkümnendale purkisittujad jne.

No comments: