Monday, July 16, 2012

Ja nii rikutakse meie tervist seaduslikult.


Ja nii rikutakse meie tervist seaduslikult. Ehk põhjus, miks tuleks vältida igasugu keemiat, lisaprodukte, mis midagi nn. juurde aretavad.
Tõenäoliselt söödeti ka mulle neid sisse 1980, peale oma esimesest peatraumast tingitud operatsiooni, neid kasvuhormoone. Sest kohe peale oppi, võtsin kaalus juurde. Lausa sedasi, et haiglast lahkudes ca kuu hiljem, ei läinud mu püksid eest lukust ja nööbist kinni. Ning praktiliselt 12 aastaselt kasvasin täis oma praeguse pikkuse (181 cm).
Tol korral oli see arvatavalt põhjendatud meditsiiniliselt, see vajadus. Kuid lihtsalt tänapäeval keemiat sisse sööta ja sellega tervist rikkuda, see on täiesti lubamatu.

Kui jogurtist rääkida Võru haigla näitel, siis seal anti närvihaigetele (peaga seotud haigused) aspartaamiga lightjogurteid. Ehk praktiliselt tehti neid veelgi haigemaks, kui nad seni olid. Sest aspartaam (E951) muutub 30 kraadi juures metanooliks (kehal temp. aga 37 kraadi)
Ja siis keeldudes sellest light mustikajogurtist, siis õeldi, et ma ei ole teistega solidaarne, et midagi ei meeldi mulle, kui kõik samas seda hea meelega söövad...
Kuid milleks mulle veel vaja uusi peavalusi, ajukasvajaid, totakust jne. mida see tekitab?
See vastus jäigi saamata neilt.

http://www.vabamotleja.info/index.php/teadus/85-danone-kasutab-jogurtites-kasvuhormoone

No comments: