Friday, June 29, 2012

Kui mitu minutit oma elust sa kulutad enesele? Kui mitu minutit oma elust sa elad enesele? Oma elu jooksul kui mitu eurot sa kulutad enesele?

Peasuuna meedias on korduvalt levitatud sõnumit:Kui sa iga päev jääd tööle hiljaks kümme minutit siis aasta jooksul su ülemus kaotab terve nädala.
Seda ei mainita,et sa võidad oma elust terve nädala.
No,kalkuleerigem siis mitu minutit oma elust me kulutame kütte- ja elektriarvetele.
Võrumaa Teatajas kirjutatakse,et

küttearveteks kulub kogu sissetulek...

Mida see siis tähendab?!!! Kui küttearveteks kulub kogu sissetulek siis terve oma elu sa kulutad küttearveteks...oma elu sa kulutad kütuse ärimeeste teenimseks...
Lisaks muud kulutused mis on legaalsed väljapressimised millele ma ealeski ei kulutaks raha ega oma elu. Mina olen nõus raha välja käima näiteks auto liisingu eest sest autot on valmistanud insenerid ja disainerid jpt. nad on näinud vaeva ja selle eest ma olen nõus maksma aga asjade eest mida loodus on kinkinud meile tasuta ma ei näe mõtet kulutada oma elu õhu müüjatele...

Õnneks päikese ja tuule energia abil me saame vältida küttekulusid,saame vältida teenimast õhu müüjaid.



No comments: