Saturday, January 28, 2012

Nissan LEAF talvepakases

Esimesed kogemused LEAF'ga olemas. Hommikul -15 kraadi väljas. Auto oli end täis laadinud, hommikul kella 08:00 salongi ilusti +20 kraadile soendanud. Tööle sõites sai veel roolisoojendust kasutatud ja rool läks nii soojaks, et näpud hakkasid peaaegu et higistama. Sõiduomadused on LEAF'il 5+, lisaks veel väga vaikne ning mitte ainult linnakiirusel vaid ka mööda maanteed tuisates. Distants kodu-kontor-kodu on pisut üle 100km. Sellest distansist on 90% maanteed, kus liikusin sama kiirusega kui teised sõiduautod. Kasutasin ECO mode ning salongisoojendus töötas nii, et klaasid puhtad ja toas 19 kraadi. Selle läbimiseks koos eelsoojendamistega kulus ca. 30kw/h elektrienergiat, mis rahaliselt teeb siis ~ 1,9€. X-Trail'ga tööl käimiseks kulub ~ 7,5 liitrit diislit, mis teeb siis ~10,5€. Linnakiirusel oleks LEAF veel ökonoomsem, kuid mõne sendi säästmiseks ei ole mõttet läbi ummikute tööle trügida.

No comments: