Tuesday, August 23, 2011

Ütle mulle milline on su näguderaamatu sein ja ma ütlen milline oled sina!

Mess on kui pidu kus tullakse kokku teineteisest rõõmu tundma ja infot vahetama.Seoses Ökomässuga mul mõte sai küpseks,et see on ikka jube küll,et internet liigub nõnda kiiresti aga kasulik info liigub aeglasemalt kui keskajal...Ma tahan öelda seda,et kui iga päev igaüks vahetaks samapalju infot kui Ökomässul siis on võimatu hoida Eesti majandust madalas seisus.Seepärast räägingi,et olgu igapäevane suhtlemine sama informatiivne kui Ökomässul osalemine-selleks annab meile ideaalse virtuaalne suhtlemine-Virtuaalmessi saab korraldada iga hetk,igal ajal,iga päev...

Jube küll,arvutid annavad inimestele super võimaluse suhtlemiseks aga inimeste ajud on lukus...jäätunud...
Idioodid nägude raamatus postitavad vaid laululugusid ja teevad Like....
Nägude raamatu sein näitab selle kasutaja otstarvet,ajupuudulikkust jne.
Ütle mulle milline on su näguderaamatu sein ja ma ütlen milline oled sina!

No comments: