Thursday, July 21, 2011

Keegi häkkeritest kuritarvitab võõraid kontosid nägude raamatus.

Nägude raamatus saatsin oma endisele sõbrannale kirjad.
Paar sõnumit on kaduma läinud kus ma küsisin kuidas tal hästi läheb ja laste raamatute kirjutamine kulgeb.

Mina kirjutasin:
Tere!
Me olime su voodis ja sa palusid mul midagi laulda.Ma võtsin padja alt paberi laulu sõnadega ja hakkasingi laulma:"Sa sobid minule kui suhkur kohvisse..."


Tere, Brendan! Kes Sa end selle nimega nimetad. Jah, ma mäletan. Kuigi see on nagu unes. Kirjuta mulle veel!


Palun, kirjuta mulle veel!
Brendan Sullivan July 21 at 11:32pm
No jutt või asi,et sa ei mäleta kes su voodis laulis:
sa sobid minule kui suhkur kohvisse
sa sobid minule kui lillelõhn ja mai
seda võin ma aimata,
mida täna õhtul mulle kingid sa ;-)
So-o-bi-me!

Sa ütlesid,et laula mulle midagi ja siis ma võtsin padja alt paberi ja hakkasingi laulma.

See on uskumatu. Muud midagi.


Nii viletsasti K..... S.... ei vastaks ja ma leian,et jälle keegi häkkeritest kasutab võõrast facebooki kontot minu üle kuulamiseks.
See kord siis kuritarvitatkse K..... S..... nime ja lehte.

Ma lihtsalt mulisen üleni, sest nii palju tuleb meelde. :) Aga... kole lugu oleks küll iseenda häkker olla. Paistab, et nii siis meil nüüd see asi jääbki...


Piiks... 
Brendan Sullivan July 21 at 11:49pm
No ma tõepoolest olen veendunud,et sa kuritarvitad teiste kontosid.Sa ei ole K..... S..... 
K..... S.... on korralike kommetega naisterahvas ja ta ealeski ei unusta,et kuis ma ta voodis laulsin seda laulu...


Sul on õigus. Ma ei unusta. Aga muus osas - hinnangud, pelgalt hinnangud...


Praegu on lihtsalt kummaline. Kuigi see võib olla ka kõike muud.


Nuuks...

2 comments:

elektritsaabtasuta.blogspot.com said...

Selgituseks niipalju,
mõni aeg tagasi nägude raamatus kirjutasin
Mercedes Merimaale.
Vastustest sain kohe aru,et sellist teksti
Mercedes Merimaa ealeski poleks kirjutanud...
Teate,sealt tuli sellist paska
mida Mercedes Merimaa poleks mitte iialgi kirjutanud!!!

elektritsaabtasuta.blogspot.com said...

Lisaks Mercedese loole täna keegi kuritarvitas
Liis Merisaare ja paar päeva tagasi Aive Jänese näguderaamatu lehte ja nime selles chattimise osas.
Rohkem ma nimesid pole meelde jätnud aga neid kordi on palju kus naisterahva asemel vestleb mees s.o. keegi meesterahvas kasutab võõra naisterahva nägude raamatu lehte ja nime,ning peab minuga dialoogi.
Ma varem ei söendanud sellest kirjutada sest teiste kontode kasutamist on keeruline tõestada.