Sunday, January 30, 2011

Lubage mul teile seletada miks ma pakun tasuta elektrit jpms.

Lubage mul teile seletada miks ma pakun tasuta elektrit jpms. 
Oluline on anda oma rahvale energiat.Energiaid on erinevaid,nii maaenergia kui taevaenergia,bioenergia jne. 
Kui rahvas saab palju energiat siis lahenduvad kõik me probleemid. 
Loogiline,eks ju. 
Kuna organisatsiooni mis teeniks rahvust pole võimalik organiseerida sest korruptsioon surutakse peale relva ja rahaga siis 
tulebki keskenduda üksikisikute ostueeliste ja käitumismallide kujundamisele. 
Kui kõik see mees lõpetab fossiilsete kütuste kasutamise ja muudab oma elamise energiasõltumatuks siis jääb raha riiki, jääb raha oma perele,ning riigijuhid on sunnitud ümber orienteeruma riigi poliitika. 
Seepärast oleks tore kui teie hõikaksite maha peavoolu meedias ,et omavalmistatud päikesepaneelid ja elektrituulikud annavad elektrit tasuta. See kõlab küll vähe punaselt(Kui te olete näinud viimast Zeitgeisti filmi siis teate,et Sotsialism ja Natsionaalsotsialism olid vajalikud vaheetapid meie ajaloos) aga nagu ma ütlesin,oluline on 
tõsta iga pere ja iga üksikisiku energiataset,iga ükisikisiku elatustaset-muuta iga üksikisik energiasõltumatuks. 
Kuidas saab elektrit tasuta? Kuidas saab transporti tasuta? Kuidas saab maju tasuta?Kuidas vältida küttearveid? Kuidas tagada tööd küla elanikele? Kuidas taastada Eesti küla? Kõik see on kirjas selle lingi pealoos: http://elektritsaabtasuta.blogspot.com/2011/01/mida-tah- endab-vabadus-ja-soltumatus-ehk.html 

No comments: