Monday, December 20, 2010

Lugupeetud Savikodu.ee teie jutu peale ma vastan:

http://savikodu.ee/ 

Lugupeetud elektritsaabtasuta. blogi kirjutaja

Lugupeetud elektritsaabtasuta blogi kirjutaja.

Meil on sulle suur palve, Palun ära pane meie kodulehe infot ja viidet meie lehele iga ajalehe ja iga artikli kommentaariumi ülesse. Me ei vaja sellist info levitamist.
Kellel huvi leiab meid ise.
Savikodu.ee
Viimati uuendatud (Laupäev, 04 Detsember 2010 09:01)


Ma tõepoolest sooviks panna teie kodulehe infot ja viidet
iga ajalehe ja iga artikli kommentaariumi ülesse aga ma puhtfüüsiliselt seda ei jaksa teha:))
Teie ootus on lootusetu:)))
Kas teate ka seda asja,et parima informatsiooni olen mina saanud just tänu kommentaariumitele.
Kommentaariumist sain teada  tuulikute ja päikesepaneelide iseehitamise kohta ja ka teie kodulehekülje leidsin tänu kommentaariumis olnud kommentaarile...
Kui meie kes me kommenteerime tasuta ei paneks üles teie kodulehekülje infot siis teid poleks olemaski!!!
Ega mul pole mure ainult teie pärast,ma ikke hooli kogu rahvast.Ja kas teate,et info liigub väga aeglaselt ja isegi need kes midagi on kuulnud savi või põhumajadest, neile ei jõua kohale,et nende majade puhul oluliseim moment on see,et see annab võimaluse pääseda pangaaorjusest...jpms.
Nii,et kallis Savikodu.ee andke mulle andeks,ma ei saa vastu tulla teie egoistlikule soovile.
Parem avage oma koduleheküljel foorum,vaat see oleks asi.
Häid jõule!

No comments: