Sunday, August 29, 2010

Arstid ei vastuta ühelgi juhul!

http://www.ekspress.ee/news/arvamus/arvamus/article.php?id=32676499&com=1&s=1&no=40

N20, 21.08.2010 21:29
To: teadusemees

Vaata, ma olen selle vaktsineerimissaagaga saanud niipalju targemaks, et ega arstid ei vastuta ühelgi juhul. Kui laps saab vaktsineerimistüsistuse öeldakse, et lapsevanema otsus oli vaktsineerida. Kui laps saab mõne haiguse(MIS ON ENAMIKUS TÄNAPÄEVAL TÄIESTI RAVITAVAD!), siis ütlevad arstid samamoodi, et lapsevanem vastutab.

Kui ma vaatan nende haiguste statistikat(teetanust pole olnud Eestis viimasel 5 aastal, ja teisedki on haruldased), ja vaatan oma last, kes sai tüsistuse, siis arva ise, mis otsuse ma teen?

Ja kuna ma olen endale AMMU selgeks teinud selle, et LAPSEVANEM ja AINULT LAPSEVANEM on tegelikult meie riigis oma lapse tervise eest vastutav, siis jah, kuigi ka minul on hirm, siis teen täie teadlikkusega selle mitte- vaktsineerimisotsuse ja loomulikult vastutan ka ise tagajärgede eest...

Nagu vastutasin ka selle eest, et esimest last vaktsineerida lasin...arstid oskasid vaid käsi laiutada ja öelda " Nojah, poleks pidanud"...

No comments: