Wednesday, May 26, 2010

ma ei soovi naftaparuneile selle lõbu eest kogu oma teenistust ohverdada.

http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto/article.php?id=31243465&com=1&s=1&no=20

kaameliila, 25.05.2010 18:38
Tegelikult on ikka nii, et sõidan mina 20 aasta pärast ikka veel suure diiselmaasturiga...ja kameliila käib ikka veel jala

Hehee, tegelikult on minu arvates hoopis nii, et on erinevaid inimesi, sina sõidad tõenäoliselt elu lõpuni suure diiselmasturiga ja maksad end selle lõbu nimel või ogaraks, aga sa ei suuda leppida uute suundadega, eelkõige enda sissejuurdunud mõttestampidest vabaneda.
Ma olen ilmselt siis teisest äärmusest, sest sõidan juba praegu väikese punniga ja usu mind, ükski partei ei ole mulle seda peale sundinud, vaid ma kasutan väiksemat autot lihtsalt kainest mõistusest ja otstarbekusest lähtuvalt. Kui ehk sügavamalt järele mõelda, siis oma osa on siin kütuse hinnal siiski, seega võib vast öelda, et ma soovin küll mugavat ja kiiret liikumisviisi, aga ma ei soovi naftaparuneile selle lõbu eest kogu oma teenistust ohverdada. Võibolla mu rahakott ei ole nii jäme kui sinu oma, aga kui ka oleks, ma arvan, et ma ikkagi suuremat ei ostaks, vähemalt seni kuni väike oma ülesaned liikurina täidab. Punktist A punti B veab ta mind sama edukalt kui sinu diiselmaastur sind ja ma millegipärast arvan, et tõmban su diislijurakale veel foori all koti pähegi:)
Nojah, näedsasiis, lihtsalt on erinevaid inimesi ja vaatevinkleid, mina olen alati valmis midagi uut katsetama, isegi kui see uus veel toorevõitu juhtub olema. Ma ostaks tolle mitsugi hommepäev kui ei usuks, et stepslikulgurites lähemal ajal olulisi parendusi ja hinnalangusi oodata on. Ja kuna mu praegune punn veel liigub, siis ootan selle lõpu ära. Eks me siis nii 10 aasta pärast muljetame uuesti, kes millega liikleb.
PS. Mul pole jalgratta vastu ka midagi, võin vabalt ka rattaga paarutada ja häbenemata jalgsigi käia, täitsa normaalne liikumisviis.

No comments: