Thursday, April 8, 2010

Mälestagem noorelt 29.a-selt lahkunud Intsu Tuhalast.

Mälestagem noorelt 29.a-selt lahkunud Intsu Tuhalast.Vaeseke eile öösel võttis endalt elu...Tal oli kaelas pangalaen,jäi tööta,naine pani putku...
Kui te leheneegrid oleksite levitanud seda sõnumit kuis vältida enesetappe siis oleksite säästnud Intsu elu...

Siin on see sõnum mida ma kirjutasin juba 2008 aastal:
Ma panen kirja mida olen kuulnud enesetappude kohta.
Enesetapu mõtted pidavat olema normaalsed.Need pidavat tulema meestel iga seitsme aasta tagant ja naistel üheksa aasta tagant-ma enam täpselt ei mäleta kuis see oli aga seda mäletan,et enesetapu mõtted tulevad perioodiliselt.
Kui tulevad enesetapu mõtted siis see tähendab,et on läbitud mingi etapp oma elus ja nüüd on aeg muutusteks,tuleb muuta kas oma eluviise või ametit või autot või mööblit-mida iganes.
Enesetapu mõtete aeg on nagu revolutsiooniline aeg elus,neist peab olema üle ja jääma püsima.
Seda vast teavad kõik isegi,et enesetapu mõtted tulevad enamasti siis mil armastus on lõppenud või sa armastad ja armsam sind ei armasta.Sellisel ajal on ülimalt ohtlik tarvitada alkoholi,sest purjus olek süvendab piinu ja enesetapp on siis üsna lähedal.
Minu arvates tulevad enestapu mõtted enamasti siis mil oled energiast tühi,mil eluenergia nivoo on madal,siis ei viitsi midagi teha ja kõigest on kõrini ja kõiges on süüdi mart laar.
Olen ise samuti elanud üle enestapu mõtteid mitmel korral.Ükskord seisin 14 korruse akna peal ja tahtsin alla hüpata,leidsin,et mind pole kellegile vaja ja siis hakkasin loendama neid kellele mind vaja,õnneks oli see minu ämma sünnipäeva õhtu ja ma leidsin,et see oleks väga vilets mälestus mu ämmale kui ta iga sünnipäev peaks leinama mind,siis kusesin aknast alla ja läksin koju.

Puhka rahus,Ints.

No comments: