Monday, December 21, 2009

Pihl,sa oled inimsaast! Pihl,ma kusesin su ema rinna piima sisse!

http://innojairja.blogspot.com/2009/12/miks-pihl-verd-kusema-hakkas.html
Kas siis kui kirjutas avalduse ta ei olnud veendunud kuriteo kosseisus vää? Kui oli kuriteo koosseis siis miks ei algatatud kriminaalasja?
Kui polnud kuriteo koosseisu siis Jüri Pihl laimas ja ta tuleb võtta vastutusele.Kas siis piisab vaid vabandusest ja tema kohta ei võetagi midagi ette?
Langi kohta ju on olemas kuriteo koosseis,miks tema kohta ei algatatud
kriminaalasja?
Nõuan Rein Langi ja Jüri Pihli elektritooli asetamist sest elektrit saab tasuta.

21 detsember 2009 13:57

Urmo Soonvald viksis maha mu kommi...Ta minu kommentaari põhjal tegi Delfisse loo.

Pihli lugu näitas kui madal on see poliitika,kuivõrd mandunud on poliitikud ja õiguskaitse organid-selle looga järjekordselt valati pööbel üle oksega ja pasaga...mul on sellest loost nõnda jälk tunne...jobi,kala ja roiskunud haisu tuleb sealt poliitikute ja õigusorganite poolt...see lugu näitab,et kõik poliitikud on sitajunnid(välja arvatud Irja)
Pihl,sa oled sitajunn!
Kapos ja mujal õigusorganites töötavad vaid sitajunnid kes oskavad vaid teineteisel persse nussida,käite seal angelis ja lakute teineteise mune ja nikute sitasoolikasse.
Pihl on suka jebanaja,tvar jebutsi,kondon porvannõi,pidarast korbatõi,nedonosok,abordijäänus jne.
Pihl,kui sa imesid munni siis kas see haises kala järgi?
Pihl,ja tvoju mamu jebal!
Pihl,ma kusesin su ema rinna piima
sisse!
Pihl,sa oled kõnts!
Pihl,sa oled inimsaast!

No comments: