Sunday, October 4, 2009

TASUTA ELEKTER IGALE EESTI KODANIKULE

Tasuta Elekter Igale Eesti Kodanikule
www.arileht.ee on artikkel "Elumajad ehitatakse päikse abiga elektrijaamadeks"07.03.07 Selles on üks vägev lause:"Teadlaste hinnangul langeb maapinnale nii suur hulk päikseenergiat,et Eesti-suurusest alast piisaks kogu maailma energia-vajaduse rahuldamiseks"See pani mind väga mõtlema...ja ma leidsin,et meil ei ole tarvidust rahuldada kogu maailma energia-vajadust aga piisab kui tagada:TASUTA ELEKTRI IGALE EESTI KODANIKULE...Lisaks päiksele on meil võimalik kasutada tuuleenergiat...ja kes teab kui palju meil on tuult...äkki saame rahuldada maailmast poole energia-vajaduse)) Igatahes, otsisin mina palju informatsiooni kuis viia ellu seda asja:TASUTA ELEKTER IGALE EESTI KODANIKULE-panin selle kirja innojairja.blogspot.com postituse "Peeter Võsa Rakvere linnapeaks!"kommentaaridesse...Ma leian,et mil kõik-see-mees läheb üle taastuvenergiate kasutamisele ja sedasi tagab endale TASUTA ELEKTRI...siis saabub Valge laev)))Siis kõik muutub meie elus ja lahenevad kõik probleemid mis painavad meie ühiskonda....Kes on näinud filmi The Venus Poject see vast hakkab kah unistama sellisest tulevikust)) Ma ise leian,et The Venus Project on veel poolik visoon tulevikust,seda tuleb täiendada...aga esimene samm selles suunason see,et tuleb endale muretseda päiksepaneelid ja tuuliku s.o. kas tuleb neid ise valmistada enese tarbeks või osta või hakata tootma...Ja kes on külastanud www.thezeitgeistmovement.com teab vast ise millest on jutt...Tuulikute valmistamise koha pealt mulle meeldib väga www.mdpub.comKes külastab Inno ja Irja blogi leiab sealt,et ma olen seal kasutanud bravuurseid sõnu,palun ärge pöörake sellele tähelepanu sest mind ajab ikka väga närvi see mis toimub poliitikas.P.S. Ma ei ole poliitik ja ei kuulu ühtegi erakonda. Olen Zeitgeist liikumise aktivist.Mu motoks (mis on veidi provotseeriv)) on:
Ainult rumalad ostavad elektrit...sest elektrit saab tasuta!

No comments: