Friday, October 16, 2009

materialst.netikuller.ee Ei tea mikspärast ma ei pääse sinna sisse?-kirjutab Operation aborted

Minge ime läbi sain kiiresti tehtud sealt copy...

Tahtsin kasutada pealkirjaks sõna “soojenemine”, kuid tundus, et saab ka säästlikumalt ja mõte ei kao kuhugi. Kui me kogu oma elus jälgiks kuidas vähemaga hakkama saada, säästaks veidi ressursse ja sõnu, siis hakkaks ehk ka vaikselt jahedamaks kiskuma.

Al Gore jutust ei ole ma kunagi lõpuni aru saanud, kuna ei ole viitsinud lõpuni kuulata. Ta käib ja seletab ja tal on oponendid ja need lükkavad ümber. Kas Al Gore on mind kuidagi mõjutanud? On. Ma keeran nüüd hambaid pestes vee kinni vahepeal. Ausalt! Ma ei tea kas ta rääkis sellest, et vett peab säästma, aga ta mõjus mulle nii. Ta on suutnud oma kaubamärgi õigesti välja mängida ja ta sümboliseerib seda, mis minu mõtetes on roheline maailmavaade. Ja kui roheline, siis järelikult jääaja poolt ning ürgsupi vastu. Vähem süsihappegaasi ja rohkem puhast vett alles jätta.

See ongi see, mida arvamusliidrid tegema peaks. Inspireerima rohelist mõtlemist meis endis. Ei ole vaja plakatitel karjuda loosungeid, et ära ole tomat. Ära ole ise tomat, anna eeskuju!

Seega ma ei tea kas Al Gorel on õigus või äkki on tõde tema oponentide poolel. Võib-olla eksivad mõlemad. See ei ole oluline. Tähtis on see, et nad kõik võitlevad kõik õige asja eest – parema, puhtama ning 36,6kraadise planeedi eest. Gore oponendid lihtsalt ei ole nii kuulsad, et keegi neid teaks. Mul endal tuleb hetkel ainult üks meelde, Hiina. Vist oli, et Hiina arvab teisiti kui Al Gore? Või oli USA ka?

See näitab, et kui sa plaanid planeedi hukka saata, siis jääb sulle see imago külge. Al esindab mu mõtteis puhast planeeti, kuid tööstusriigid mitte niiväga.

Eesti Energia on minu mõtetes siiski pigem Hiina kui Al Gore poolel. Jah, ma olen näinud rohelise energia reklaame, jah, neil on veebileht mida vaadates tahaks midagi istutada. Paraku domineerib mu mõtteis kaevandustes nähtu. Ma tean, et iga pirni põlemine kühveldatakse siiski välja maa seest tohutu sotsiaalprpgrammi raames. Meil on kvoot, ülemaailmne licence to kill, et me võime atmosfääri hävitada palju suudame ja lisaks lubada veidi ka

No comments: