Saturday, October 24, 2009

Kommentaar Inno postitusele "Rahvarinne tuleb uuesti kokku!"

Kuule Inno,palun räägi inimese moodi ja lõpeta see peavoolu meedia kombel ajupesu ehk pööbli peedistamine!!!
Palun pane see sama tekst kirja arvude ja raha keeles ja too välja omanike nimed...
Kes ärastasid,kes said omanikeks,kes otsustavad asju...
Kes on tegelikud otsustajad...
Kuidas saavad tavainimesed asju muuta?
Sa ju tead väga hästi,et kõik mis toimub Eestimaal toimub ühiskondliku leppe alusel...
Milline on see ühiskondlik kokkulepe ja kes on need ühiskondlikud kokkuleppijad??!!!

"Rahvarinne tuleb uuesti kokku!"
No mida türat juttu,miks sa kepid
pööbli ajusid???!!!
Kas see rahvarinne kavatseb vahetada omanikke?
Kas see rahvarinne kavatseb muuta monetarismi?
Kas see rahvarinne kavatseb teha lõpu liberalismile?
Kas see rahvarinne kavatseb teha lõpu liberalismile mis on suurkorporatsioonide ehk n.n. välisinvestorite põhine?
Kuule,Inno,ma tahaks anda sulle vastu pead...
Kahjuks,ma ei tea sinust paremat blogi pidajat ja paremat poliitikut...seepärast ma pean leppima sinuga:)))...ma vihkan sind ja pean ka lugu ja ka armastan sind...aga ma ei saa sust kuradist aru...
Sa oled paganama saatan...sinus on palju head ja samas palju sitta...
küllap see tuleb keskkonna mõjust mis mõjutab sind...Aga noh...ma ei ju ei julge oma nime all kommidagi:)))nii,et olen ise sitavares:)))
Inno,ka minul on raske...inimesed on kadedad minu peale...ja vihkavad mind...
Oh ma ei tea...kuidas me küll lahendame kõik need probleemid...
Kuule,Inno,kas võiksid kirjutada munitsipaal korteritest?
See on ju Keskerakonna trump...küllap sel põhjusel Keskerakond võitis...
Ja võiksid kirjutada palju muudki Keskerakonnast sest meedias ei ole Keskerakonnast juttu essugi...
Käib vaid ajupesu a la kesikud on pahad jne. aga mille poolest on nad pahad seda välja ei loe kusagilt...
Oleks tore kui saaks selgust ses küsimuses lõpuks ometigi...aasta on juba 2009...aga me ei tea Keskerakonnast midagi...
Paluks välja kirjutada iga nädalaselt millega tegelevad Keskerakondlased...paluks raportit igapäevastest tegemistest...
2.Kas võiksid võtta letti ka need rahvuslased?
Nad ju vinguvad seal Nõmme raadios ja syndikaadis,et ma tõmban vee peale nende lobale...nad vinguvad,et oh keegi ennustab ja siis on kõik nende möla mokas...
Ja ma tõmbangi neile vee peale...jah ma ennustan neile rahvuslastele täielikku kõrbemist sest nad vaid vinguvad ja teevad ajupesu niisamamoodi nagu need pederastid IRL-ist ja muudest pederastlikest erakondadest...
3.EESTILE ON VAJA:
a.TASUTA ELEKTRIT IGALE EESTI PERELE...
b.TASUTA PANGANDUST s.o. intressivaba laenu...
c.TASUTA KINNISVARA s.o. talguid majade ehitamisel...nii nagu vansti ehitati maju...
d.JAAPANI MAJANDUSSÜSTEEMI...
Miks te raisad meedia esindjad ei kajasta neid probleeme mille pärast pole siiani neid asju aetud?
Aga sellepärast,et te olete VÄRDJAD...te SÖÖTE PÖÖBLIT...te elatute PÖÖBLI VERE IMEMISEST...
TEIE PÕHIROAKS ON TEINE EESTLANE...

Türa peale sellele ajupesule ja ajagem asja:
elektritsaabtasuta.blogspot.com

pühapäev, 25. Oktoober 2009. a 4:01